Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah

Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya | Cerita lucah ini berlaku pada tahun lepas. Di kawasan tempat tinggal kami ramai terdapat mat-mat bangla. Mereka ini selalu aje lalu-lalang di depan rumah kami. Dalam ramai-ramai bangla tu adalah seorang berdua yang aku kenal.


Namanya Rama. Badannya agak kurus dan tinggi. Biasanya mat-mat bangla ni pada setiap petang pergi ke kedai membeli keperluan mereka dengan memakai kain pelikat aje.

Rama ni selalu juga datang ke rumahku untuk berbual-bual. Kadang-kadang semasa isteri ku tunduk membawa hidangan sempat juga matanya melirik mencuri lihat payudara isteri ku dari kolar bajunya.

Aku buat tak kisah aje. Aku sudah kahwin hampir 3 tahun setengah. Sudah mempunyai seorang anak berumur 2 tahun setengah. Tapi isteri ku memang cun melecun.

Kulitnya putih kuning, payudara nya saiz 32 (boleh tahanlan), body boleh buat air liur meleleh. isteri ku tidak menyusukan anaknya takut payudara nya kendur.

Kami hanya memberinya susu botol aje. Sebab itulah payudara nya tegang dan segar. Begitu juga dengan bontot nya.

Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan bontot Nya

Masih tip-top. Ketat dan mengancam. isteri ku ini agak terbuka dalam bab seks. Dia tak berapa kisah sangat.

Janji dia puas. Pernah dia bertanya kepada aku ada tak teknik-teknik lain yang boleh menambahkan lagi imaginasi dan daya seks kami.

Aku menyatakan ada. Aku bertanya kepada dia, mahu tak dia mencuba merasa butuh orang lain pula. Dia menjawab, "no probelm, boleh juga.

" Aku juga teringin nak lihat bontot isteri ku dijolok oleh butuh lain. Asyik-asyik butuh aku aje yang tenggelam timbul dalam bontot nya.

Boring juga. Suatu petang selepas anak kami tidur, aku menonton blue film dengan isteri ku. Tiba-tiba pintu diketuk.

Aku lihat Rama diluar. Dia kata boringlah sebab hari cuti, jadi dia nak tumpang tengok tv. Aku kata, masuklah, kami tengah tengok cerita best.

Cerita Sex Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan bontot Nya

Rama pun masuk dan duduk di sofa sebelah isteri ku. Jadi isteri ku di sebelahnya. Rama jadi gelisah bila melihat cerita blue film yang aku pasang.

Maklumlah aku ada bersama, malu juga dia. Melihatkan itu aku bertanya kepada Rama pernah dia beristeri ? Dia berkata dia sudah ada 6 orang anak di Bangladesh.

Sudah hampir 2 tahun dia tidak balik melihat anak dan isteri nya. Aku tanya dia lagi, kau tak stim ke, lama-lama tak jumpa kau.

Rama kata stim juga, sambil ketawa malu-malu. Bila aku lihat dia dah agak tak malu, aku pun tanya dia, kau tak mahu asah butuh kau ke,

Rama. isteri ku memandang aku dan begitu juga Rama. Rama tidak menjawab. Aku lihat kain pelikat Rama sudah terangkat, mungkin butuh nya dah keras.

Dengan selamba aku berkata kepada Rama yang aku mahu dia servis butuh nya yang dah nak berkarat tu dengan isteri ku.

isteri ku terkejut. Aku buat tak kisah aje. Aku fahamlah dia tak membantah. Rama pada mulanya malu, aku katakan pada dia nak atau tak nak.

Rama mengganggukkan kepalanya. Aku menyuruh Rama rapat dengan isteri ku. Rama mula merapatkan dirinya dengan isteri ku.

Tangannya yang agak keras dan kasar itu mula memegang bahu isteri ku. Aku menyuruh Rama menjalankan 'projek' tu atas permaidani di ruang tamu tempat kami menonton tv tu.

Rama tidak membantah. Perlahan-lahan tangan Rama menyelinap ke dalam baju isteri ku. isteri ku kegelian apabila tangan Rama yang berbulu itu mula menyentuh leher dan belakangnya.

Rama semakin berani. Aku memerhatikan aje perbuatan Rama dengan penuh stim. Dalam hatiku berkata, pandai juga bangla ni beromen.

Rama mula menanggalkan T-Shirtnya. Dia memegang kepala dan merapatkan mulutnya untuk mengucup bibir isteri ku. isteri ku merapatkan mulutnya.

Rama menghisap bibir dan menggulum lidah isteri ku. Mereka berdua berkucupan dengan penuh ghairah. Kulihat mata isteri ku semakin layu. Baju isteri ku perlahan-lahan disingkap oleh Rama.

Perlahan-lahan payudara isteri ku terbuka. Bajunya dibuang ke lantai. Coli isteri ku dibuka Rama. Rama membaringkan isteri ku di sofa. Kain batik isteri ku direntap oleh Rama yang mula berahi.

Maklumlah dah dua tahun tak merasa bontot. Nilah baru sekali merasa bontot orang Malaysia. Rages meramas payudara isteri ku.

Dia menjilat puting payudara isteri ku yang kemerah-merahan itu. buah dada isteri ku mula mengeras. Itu petanda bahawa dia sudah stim.

Tangan Rama mula merayap-rayap di celah kelangkang isteri ku. Rama sudah tidak kisah akan aku, bagi dia dia mesti jolok butuh nya dalam bontot aku,

walau apa pun terjadi. Tangan Rama mula masuk kedalam seluar dalam isteri ku. Seluar dalam isteri ku dah mula lembab dek air mazi.

  • Rama menanggalkan seluar dalam isteri ku. Dengan posisi 69 dia mula menghala butuh nya yang agak hitam, pajang lebih kurang 6 inci dan ukur lilit lebih kurang 3 1/2 inci.
  • Taklah besar sangat. isteri ku memegang butuh nya lalu memasukkan ke dalam mulutnya, manakala Rama mengerja pula bontot isteri ku. Rama menjilat clitoris isteri ku dengan rakus.
  • kelentit isteri ku yang kemerahan itu dijilatnya dengan penuh selera. Lidahnya yang kemerahan mula dimasukkan ke dalam lubang puki isteri ku.
  • Lidahnya disorong dan ditarik. Aku lihat semakin banyak air yang keluar dari bontot isteri ku. isteri ku sudah betul-betul stim. Dia meminta Rama menjolok batang punai nya ke dalam bontot nya dengan segera.
  • Rama pun bangun. Dia pun menghadap isteri ku yang sedang stim itu. Rama pun berbaring di atas badan isteri ku. Tangannya memeluk badan isteri ku dengan ghairah.
  • isteri ku membuka kangkangnya dengan luas agar butuh Rama dapat masuk dengan mudah. butuh Rama yang panjang itu diletakkan di tengah-tengah alur bontot aku.
Dia menekan perlahan-lahan. Kepala butuh nya tenggelam sedikit-demi sedikit sehingga bertemulah bulu isteri ku dengan bulu butuh Rama.

Rama menekan butuh nya kedalam bontot isteri ku sehingga santak. isteri ku mengeluh kesedapan. Bila butuh nya sudah berada dalam lubang bontot isteri ku,

Rama pun mula menyorong dan menarik butuh nya keluar masuk dari lubang bontot isteri ku. Berdecit-decit bunyi sorong tarik itu. bontot isteri ku terangkat-angkat menahan kesedapan.

Kira-kira 10 minit Rama di posisi itu dia mengangkat isteri ku untuk berdiri. isteri ku bangun tanpa membantah.

Sambil bangun sempat juga dia senyum pada aku. Aku angkat tangan menunjukkan isyarat best. Dia pun membalas sama.

Rama meminta isteri ku menonggeng dengan tangan isteri ku memegang sofa. isteri ku berbuat demikian. Apabila isteri ku sudah menonggeng (doggie style),

bontot terangkat sedikit. buah dada nya berayun kebawah kerana menonggeng. Bila aku dah ready Rama meraba-raba bontot isteri ku.

Terlihat dengan jelas bontot isteri ku yang kemerahan itu. jubur nya masih penuh dengan pelincir. Rama berdiri di belakang bontot isteri ku.

butuh nya keras menegang. butuh nya dihala ke lubang bontot isteri ku. Kepala butuh nya sedikit demi sedikit menyelam ke dasar lubuk isteri ku.

Rama menekan butuh nya sehingga bulu butuh nya santak ke bontot isteri ku. Setelah itu dia mula menyorong tarik butuh nya.

Kali ini Rag esh melakukan dengan laju. isteri ku terangkat-angkat pnggungnya menahan kesedapan. Sambil menyorong dan menarik tangan Rama tidak melepaskan maramas payudara isteri ku.

Tangannya yang kasar itu meramas dengan ganas payudara isteri ku. Kulihat payudara isteri ku kemerah-merahan akibat kuat dikerjakan oleh Rama. Sambil meramas payudara isteri ku,

Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah

Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah, faraj, pantat, cerita lucah seks, isteri digomol lelaki
Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah | Click to enlarge


butuh Rama terus tenggelam timbul dari lubuk madu isteri ku. Tiba-tiba isteri ku menjerit kesedapan bila mengatakan sperma nya sudah keluar.

bontot nya terangkat-angkat menandakan airnya sudah keluar, mungkin juga akibat kesedapan. Rama menanya isteri ku mahu pancut luar atau dalam. isteri ku mengatakan pancut kat dalam.

Setelah kira-kira 10 minit isteri ku keluar sperma nya, Rama masih mampu bertahan. butuh nya tetap keras, tubuh isteri ku yang mula lesu itu mula segar semula.

Air pelincir masih banyak. isteri ku mula stim semula. Dia mula memberikan reaksi semula. butuh Rama yang keluar masuk dengan ganasnya dari lubangnya mula dikemutnya semula.

Rages mengusap-ngusap belakang isteri ku. isteri ku menyuruh Rama melakukan cepat-cepat, rupa-rupanya isteri ku nak keluar sperma nya kali kedua. Rama mempercepatkan hayunan butuh nya keluar masuk ke dalam lubang bontot isteri ku.

Tiba-tiba Rama mengeluh dan menekan seluruh butuh nya ke dalam lubang bontot isteri ku. air mani Rama menerjah laju ke dalam lubuk isteri ku.

isteri ku terangkat-angkat bontot nya menahan kesedapan. Rama membiarkan butuh nya terendam dalam lubang bontot isteri ku lebih kurang seminit. Bila butuh nya dicabut,

aku lihat sperma meluncur laju keluar dari lubang bontot isteri ku. isteri ku terbaring kelesuan begitu juga Rama.

Batang Rama mula mengecut dan lembik. isteri ku yang dua kali terpancut maninya tak bermaya nak buka mata.

Terus terbaring di sofa kepenatan. Rama mengangkat tangan menunjukkan isyarat 'best'. Tidak lama kemudian dia pun balik ke rumah kongsinya. Aku bertanya kepada isteri ku,

macam mana best ke? Dia mengatakan walaupun batang Rama agak kecik tapi dia dapat bertahan lama, sehingga dua kali dia 'cum'. Best lah bang kata isteri ku. Aku senyum aje.
Isteri Seksi Dirogol 2 batang besar, cipap , bontot , cerita lucah seks, isteri digomol lelaki


Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan bontot Nya cerita seks dewasa , Isteri Seksi Dirogol 2 batang besar, cipap , bontot , cerita lucah seks, isteri digomol lelaki Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan bontot Nya sex,istri binal nakal , Isteri Seksi Dirogol 2 batang besar, cipap , bontot , cerita lucah seks, isteri digomol lelaki, cerita seks dewasa
Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah
Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah, cerita seks , Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah, faraj, pantat, cerita lucah seks, isteri digomol lelaki, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Isteri Seksi Dirogol 2 Batang Besar Cipap Dan Bontot nya, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com