Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, Cerita Lucah

Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar | Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit putih melepak, sentiasa menjadi impian indah buat kebanyakan jejaka di syarikat tempat aku bekerja.


Namun, sekadar khayalan kerana Maydah adalah isteri kepada sahabat aku sendiri iaitu Gamal . sahabat yang pernah serumah dgn ku semasa bujang dulu.

Perhubungan aku dgn Maydah agak mesra sementara Gamal pula di bahagian production. Meja Maydah setentang dgn meja ku dan dalam kebanyakan kerja mesti melibatkan aku dan Maydah.

Bekerja di sebuah syarikat multinasional sepertiini, pergaulan agak terbuka, kadangkala diselangi dgn gurauan-gurauan lucah namun masih terkawal.

“Kenapa Syam tak kawin lagi ? ” tanya Maydah padaku satu hari. “Ntah la belum sampai jodoh lagi kut” aku jawab acuh tak acuh.

” Jodoh belum sampai ke memilih sangat. Macam mana lagi nak dipilih tu ? ” balas Maydah balik padaku.

“Kalau boleh nak yang macam Maydah nih ” aku menjawab dgn nada bergurau. “Tu lah , masa Maydah belum kawin dulu sombong sangat,

tak nak tackleMaydah, sekarang ni dah dapat kat orang lain” kata Maydah dalam gelak. “Bukan tak nak tackle, tapi Gamal yang masuk daun dulu” terlepas kata-kata tu dari mulutku.

Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar

“Jadi betul la kata diorang ni, yg Syam ada hati kat Maydah dulu ? ” tanya Maydah buat aku tergamam sekejap.

“Siapalah pulak yang cerita kat dia nih ” bisikku dalam hati. “Memang, tapi apa nak buat, dah Gamal tu kan sahabat baik Syam,

takkan nak potong line sahabat pulak ” aku terpaksa mengaku. ” Entahlah Syam, mungkin dah tersurat jodoh Maydah bukan dgn Syam kut ” tutur Maydah lemah.

Perbualan terhenti di situ. Namun hatiku kembali terusik , memang benar sebaik sahaja Maydah menjejakkan kaki ke syarikat ini empat tahun lalu,

aku memang meminati dirinya. Namun kerana Gamal yang bersungguh-sungguh ingin memiliki Maydah, aku terpaksa mengalah. Dan setelah dua tahun mereka bersahabat ,

mereka pun berkahwin. Tinggallah aku masih membujang. Pada suatu waktu, kami telah menjalankan projek untuk menghasilkan produk baru untuk syarikat. Antara yang terlibat adalah aku,

Maydah, Gamal yang mewakili bahagian production, serta beberapa orang technician R&D dan juga production. Pihak pengurusan telah meminta kumpulan kami untuk membentangkan kertas kerja serta prototype produk baru ini di hadapan

lembaga pengarah syarikat induk di Jepun. Bagaimanapun hanya dua orang akan dihantar ke sana. Memikirkan sahabat, aku telah memilih untuk menghantar Gamal dan Maydah ke Jepun untuk tujuan tersebut.

Cerita Sex Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar

Bagaimanapun tanpa disangka , Gamal enggan pergi kerana dia hormat pada aku yang menerajui kumpulan itu dalam menjalankan kajian dan dia merasakan aku yang lebih layak untuk membentangkan kertas kerja di

Jepun. Dan dia meminta aku pergi dgn isterinya kerana dia tahu isterinya juga telah banyak menyumbang tenaga dalam kajian ini. ” Hang pergi la Syam,

janji hang jaga bini aku jangan bagi dia terpikat kat mamat Jepun sana dah la ” gurau Syam.

” Aku bukan takut dia terpikat kat jepun sana, tapi takut aku yang terpikat kat dia pulak nanti, haru . hahahaha ” balas aku pula.

” Aku percaya kat hang Syam, bukan sehari dua aku kenai hang, dah bertahun la Syam. ” yakin Gamal pada aku.

“Lagipun, kalau kami dua-dua pi sana, sapa nak jaga anak, hang tau la nak hantaq balik kampung pun jauh, takkan kami nak tinggai kat umah baby sitter lama-lama” tambah Gamal lagi.

Selang tiga minggu kemudian , aku dan Maydah berangkat ke Jepun selama sembilan hari untuk pembentangan kertas kerja dan juga melawat beberapa kilang syarikat induk sebagai hadiah untuk kejayaan kajian kami.

Gamal dan baby Ikhmal turut sama menghantar kami ke KLIA. Redup mata Maydah menahan sedih kerna meninggalkan baby nya.

Dalam penerbangan MH05X, kami tak banyak bercakap, sesekali aku buat lawak kerana nak menghiburkan hati Maydah. Termasuklah aku mintak Maydah adjustkan seorang pramugari untuk aku .

Gelak aku bila Maydah cakap yang aku ni manager dia masa dia mintak nombor telefon pramugari tu untuk aku.

Padahal aku ni sama jer engineer macam dia. Sesampainya di Narita, kami terus menaiki train Narita Express ke Shinjuku Eki dan kemudian terus ke hotel penginapan kami,

iaitu Shijuku Prince Hotel. Esoknya, kami terus ke pejabat syakikat induk di Higashi-Nippori iaitu satu bahagian di Tokyo.

Setelah hampir tiga jam membentangkan semua bahan dan prototype, selesai lah kerja kami yang menjadi tujuan utama lawatan kami kali ini.

Petangnya, aku dan Maydah terus ke menaiki densha ke Akihabara, bandarelektronik di suburb Tokyo. Maydah ingin membeli kamera yang dikirim oleh Gamal .

Kami menghabiskan masa hampir tiga jam di situ sehingga penat , barulah kami pulang ke hotel. Setelah selesai mandi, aku berehat di bilik hotel sambil menonton TV.

Tiba-tiba telefon berbunyi. Rupa-rupanya Maydah memanggil ku dari biliknya. ” Syam, jom la lepak sini, Maydah tengok TV ni satu benda pun tak faham,

bukan ada translate pun. Lain la Syam boleh la faham apa diorang cakap” ujar Maydah. Aku pun terus memadamkan televisyen dan beredar ke bilik Maydah.

Sesampainya aku di bilik Maydah, terpegun sekejap aku. Maydah memakai gaun tidur tanpa lengan menampakkan lengannya yang putih gebu.

Gaun singkat tu juga memperlihatkan betisnya yang mulus membuatkan aku terpaku sejenak. ” Syam tengok apa tu ? ” soal Maydah buat aku terkejut.

Malu sekejap aku. Memang selama ni aku tak pernah melihat Maydah dalam keadaan begitu. Kalau di office pun dgn pakaian lengkap.

Mana aku tak teruja. Kami berbual, Maydah di katil sementara aku di kerusi, sambil aku menolong Maydah untuk memahami drama “Good Luck” yang dilakonkan oleh Takuya Kimura dan Kou Shibasaki di

TV. Tiba-tiba Maydah bersuara ” Syam boleh tolong Maydah tak ? ”. “Tolong apa ? ” tanyaku pula.

“Picit leher dan belakang Maydah boleh tak ? Lenguh rasanya bawak project paper dan barang-barang tadi la “.

Memang banyak benda yang kami terpaksa bawak. Naik turun densha dgn barang-barang sebegitu memang memenatkan. Aku pun duduk di sisinya di atas katil dan perlahan-lahan memicit tengkuknya.

Darah aku gemuruh bila tanganku menyentuh belakangnya. Manakan tidak, tubuh yang kuimpikan selama ini berasa di tanganku.

Cuma masih kuingat pada masa ini bahawa Maydah adalah isteri sahabat ku. Masa kupicit belakang Maydah, aku perasan Maydah masih memakai bra.

  • ” Maydah tidur pakai bra ke ? tanyaku. “Kenapa ? ” tanyanya kembali. ” Tak elok tidur pakai bra ni, nanti senang kena kanser ” jawabku seperti seorang pakar.
  • “Kalau macam tu , tolong la tanggalkan ” pinta Maydah buatkan tanganku terhenti memicit belakangnya. ” Kenapa terkejut Syam ? Macamla tak pernah bukak bra ,
  • warak sangat la tu konon ” katanya lagi. Perlahan kuraba cangkuk bra di belakang Maydah, seterusnya menolong untuk Maydah mengeluarkan bra dari gaun tidurnya.
  • Maydah menyandarkan belakangnya ke badanku. Tangannya memaut tanganku untuk memeluknya dari belakang. “Syam, sebenarnya Maydah inginkan macam ni dgn Syam, tapi dulu Syam buat tak layan je dgn Maydah ” Kata-kata
  • Maydah buat aku terpaku. Perlahan-lahan tanganku mengusap lengannya. Maydah menyuakan pipinya ke bibirku. Aku lupa bahawa dalam pelukanku sekarang adalah isteri sahabat baikku sendiri.
  • Aku cium leher Maydah kemudian menggigit mesra telinganya. Badan Maydah meliuk lentuk kegelian bila lidahku menjilat lehernya.
  • Aku menyandarkan badanku di kepala katil , dan Maydah berpaling mengadapku. Drama di TV sudah tidak kami pedulikan lagi.
  • Bibirku dan Maydah bertemu, lidah kami menolak antara satu sama lain. Tiada suara kedengaran hanya desah nafas kami yang semakin hilang dalam kenikmatan.
  • Bibirku dan Maydah bertemu, lidah kami menolak antara satu sama lain. Tiada suara kedengaran hanya desah nafas kami yang semakin hilang dalam kenikmatan.
Sesekali kugigit putingnya disebalik gaun lembut itu. Sekali kutarik , semua butang ketip gaun tidur Maydah terbuka.

Payudara Maydah yang menjadi impian kebanyakan rakan sekerja ku kini jelas di hadapan mataku. Halus, mulus, tiada cela.

Walaupun tidak sebesar yang kujangkakan, namun bentuknya cukup menarik. Beralun menunggu gigitan dan jilatan lidahku. Tanpa membuang masa, kedua-dua belah payudara Maydah dijelajahi mulutku.

“shs . ” hanya itu yang kedengaran setiap kali lidahku berputar membuat lingkatan sekeliling puting payudaranya. Matanya hampir terpejam.

Maydah menarik t-shit yang kupakai melepasi kepalaku. Kubaringkan Maydah dan aku merangkak ke atas badannya yang separuh terbuka.

Segenap inci leher dan payudaranya kejelajahi. Tak cukup dgn mulut, tanganku juga aktif meramas payudara Maydah. Akhirnya aku menarik gaun dan dgn pertolongan Maydah sendiri,

dia kini hampir berbogel. Hanya seluar dalam kecil yang masih menutupi puki nya. Tangan Maydah menyeluk ke dalam seluar trekku dan bermain dgn konek ku.

“Mmm . besar . ” luah Maydah. Tanganya yang lembut betul-betul membuatkan ku tak senang. Maydah menarik tali seluar trekku ,

dan aku pun sepertinya, hanya tinggal seluar dalam sahaja. Maydah terus menarik seluar dalam ku dan mengeluarkan konek ku yang kini tegang setegang-tegangnya.

Tanpa berlengah Maydah menjilat kepala konek ku. Nikmatnya membuatkan ku berada di awangan. Maydah terus memasukkan konek ku ke dalam mulutnya.

Aku rasa seperti dalam mimpi. Sedutannya hampir membuatkan air nikmatku terpancut. Cepat-cepat aku mengeluarkan konek ku dari mulutnya.

Ku baringkan Maydah dan seluar dalamnya kutarik ke bawah hingga melepas kakinya. Kelihatan puki nya yang sedikit terbuka, dan sedikit basah .

puki nya nampak jelas tanpa bulu yang menyelirat. Betul-betul terjaga . Aku kangkangkan kakinya dan meniarap di antaranya.

Lidahku terus mencari sasaran di celah peha Maydah. Kelentit yang masih merah kujilat. Maydah mengerang sambil tangannya memegang kepalaku.

puki nya semakin basah. Setelah seketika di situ, aku lantas menggerakkan badanku naik ke atas badannya. konek ku diacukan ke puki nya.

Maydah mengerang seolah-olah meminta. Aku mainkan konek ku di sekeliling puki Maydah. ponggong nya sesekali terangkat dan Maydah memeluk ku meminta kumasukkan konek ku ke dalam puki nya.

Aku biarkan di situ sambil mulutku mencari sasaran di dadanya. Payudara Maydah yang putih bersih kembali berada di mulutku sambil konek ku terus menekan-nekan permukaan puki nya.

Aku masukkan sedikit konek ku ke dalam puki Maydah. Kemudian menggeselkan batang konek ku ke kelentitnya, sambil mulutku terus di payudaranya.

Tangan Maydah menarik-narik ponggong ku supaya memasukkan keseluruhan konek ku ke dalam puki nya. Sekali hentakan , keseluruhan konek ku berada di dalam puki Maydah.

Maydah mendengus seperti kesenakan menerima kemasukan konek ku hingga rapat ke dinding dalam puki nya. ” Uugh .

” sekali seperti mendengus apabila konek ku rapat ke dalam puki nya. dgn sentimental, kutarik konek ku sehingga ke kepala dan membenamkan lagi ke dalam puki Maydah.

Maydah menarik kepalaku dan mencium-cium dahiku. Aku meneruskan sorong dan tarik sambil mulutku terus menyerang payudaranya. Sebelah tangan Maydah memaut belakang ku sementara sebelah lagi kulihat menggengam cadar.

Maydah betul betul hilang dalam kesedapan. Perjalanan konek ku dalam puki Maydah betul-betul licin, tambahan pula dibantu oleh cairan dari puki Maydah sendiri.

Sesekali kuhentak konek ku dalam-dalam rapat ke puki Maydah. Dan setiap kali itu juga, Maydah menahan kesenakan dalam kenikmatan.

Seketika kemudian, Maydah memelukku dgn kuat , kedua kakinya juga memaut ponggong ku serapat-rapatnya dan kemudian, satu erangan panjang dari mulut Maydah kedengaran.

konek ku terasa semakin diairi. Maydah ternyata sudah klimaks. Aku meneruskan dayungan dalam puki Maydah yang seperti paya yang ditakungi air.

Bunyinya celap celup bila aku menyorong dan menarik konek ku. Aku mengeluarkan konek ku dari puki Maydah , seterusnya memusingkan badannya.

Maydah sekarang meniarap keletihan. Aku menarik ponggong nya dan dia seolah-olah menonggek di hadapan ku. Dari belakang nya , kusuakan konek ku ke puki nya dan dgn sekali tusukan,

konek ku kini berada di dalam puki nya lagi. Aku memegang pinggang Maydah dan meneruskan kayuhan yang terhenti sebentar tadi. Nikmatnya terasa lain bila melakukan doggie sebegini.

Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, Cerita Lucah

Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, puki isteri nakal, cerita lucah, puki isteri dihenjut, puki isteri nakal
Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, Cerita Lucah | Click to enlarge

Maydah kembali mengerang dan mendesah menahan kenikmatan sex. Aku semakin melajukan henjutan dan erangan Maydah semakin lama semakin bergetar.

Beberapa ketika kemudian, aku membenamkan konek ku sedalam-dalamnya ke dalam puki Maydah seterusnya melepaskan pancutan nikmat memenuhi puki nya.

Maydah juga klimaks untuk kali kedua dan memeluk bantal dgn kuatnya. Aku merebahkan badan ku di sebelahnya. Betul betul keletihan. Maydah tersenyum kepadaku. Maydah memelukku dan kami tertidur dalam keletihan tapi nikmat.

Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar Cerita Sex, Puki Isteri Sahabat, Konek Pancut, Isteri Nakal Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar cerita sex,Cerita SeksPuki Isteri Sahabat, Konek Pancut, Isteri Nakal, cerita seks dewasa
Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, Cerita Lucah
Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, Cerita Lucah, cerita seks , Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, puki isteri nakal, cerita lucah, puki isteri dihenjut, puki isteri nakal, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Puki Isteri Nakal Dipancut Konek Besar, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com