Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah

vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain | Nama aku Salima, usia 33 tahun, isteri kepada peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil aku Kak Lima saja. Kami tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang.


Ketika kisah ini berlaku aku berusia 35 tahun. Semoga menjadi teladan kepada semua. Hari tu Sabtu. Kak Lima sudah siap memasak makan tengah hari.

Nasi dan lauk-pauk Melayu biasa. Kak Lima juga buat sikit persediaan untuk masak sup untuk makan malam nanti.

Kak Lima nak masak sup dan belikan roti sikit untuk makan malam sebab kawan Abang Rohmat, Rico melawat kami.

Kami dah janji siangnya makan nasi dan malam nanti makan sup dgn roti, mungkin nasi goreng sikit.

Rico adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang di Kuantan. Abang Rohmat kenal dia semasa nak jual perabot pejabat kat kilang dia tu langsung jadi kawan.

Dua tiga bulan sekali Rico datang ke KL dan setiap kali dia akan singgah di rumah kami.

Kadang-kala dia akan bermalam, ada juga dia singgah sejam dua. Rico (ohh ya, aku tak pasti ejaan sebenar nama dia, dia cuma mintak panggil dia Rico saja) agak besar dan sasa orangnya berbanding dgn Abang Rohmat yang dahlah orang Timur bersaiz kecil pula. Kata Rico dia asal Australia Barat tapi dah lama di

Malaysia. Dia kata dah banayk ronda negeri-negeri di Malaysia. Kebanyakan tempat rekreasi dia dah lawati. Dia juga pernah cadangkan kami sekeluarga join dia outing sekali-sekala.

Rico dgn Abang Rohmat ni kamcing betul. Setiap kali Rico ada di rumah, mereka selalu bergelak ketawa.

Anak aku yang dua orang tu pun suka kat Rico sebab setiap kali dia datang ada toy untuk mereka.

Anak-anak aku selalu memuji Uncle Rico! Abang Rohmat juga suka belek enjin kereta kami dgn Rico, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kami tu dan entah apa yang mereka bualkan,

aku ingat lagi hari tu. Lepas makan tengah hari Abang Rohmat dgn Rico nak keluar ke KL.

Malam baru balik, sebab tu aku sediakan rencah sup tu siang-siang. Selepas makan tengah hari, Abang Rohmat dan Rico pun bersiap-siap nak ke KL.

Tiba-tiba, Ring! Abang Rohmat menyapa, "Hello, " "Bila tu? , hah petang ni? Ah hah yer lah, hah ahh baik aku datang?

" "Apasal Bang, sapa tu? " tanya kak Lima sebaik-baik saja Abang Rohmat meletak telefon. "Lima, boleh tolong tak.

Boleh tak Lima bawak si Rico tu pegi KL. Kak Yam telefon, katanya Ayah dgn Mak ada kat rumah dia nak balik ke JB petang ni jugak.

Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain

Mereka tak sempat nak ke sini. Ayah mintak Abang ke sana se kejap, ada hal mustahak! " Ke sana tu maksudnya Banting,

rumah Kak Yam kakak kepada Abang Rohmat. Dia orang ni selalu macam tu selalu cakap apa-apa last minute.

Kadang-kadang aku kecik hati juga, emak dgn ayah Abang Rohmat agak liat nak datang ke rumah kami di Rawang.

aku tau jugak yang dia orang cakap hal penting tu ialah pasal tanah dusun emak dan ayah mereka.

Agaknya nak settle lah tu. Kak Lima cakap kat Abang Rohmat, Kak Lima malu lagi pulak tak biasa jalan dgn lelaki lain.

Abang Rohmat kata Rico tu cuma nak pergi tiga tempat ajer kat KL. Muzium UTM, Muzium Telekom dan akhir sekali nak beli sikit barang kat Petaling Street.

Kata Abang Rohmat lagi Rico dah kenal semua tu cuma nak ke Rawang dia tak berapa confident.

"Alah Lima ikut aje dia nak ke mana lepas tu naik bas baliklah. Kalau dah lewat sikit ambil teksi suruhlah dia bayar,

Lima tolonglah, Abang dah janji nak bawak Rico tu hari ni, ni Kak Yam pulak cakap ayah dgn emak nak settle pasal tanah.

Dah takder masa sebab ayah dgn mak nak balik ke Johor petang ni jugak, nanti Abang cakap kat Rico tu! Kak Lima tak kuasa nak bertekak dgn Abang Rohmat.

Lagipun dia dah cakap Rico tu kenal tempat nak dituju. Kak Lima sanggup ajelah. Pendek cerita kira-kira jam 3.

00 petang, Abang Rohmat hantar Rico dan Kak Lima kat stesen bas Rawang. Ana dgn Hafiz ikut Abang Rohmat ke Banting.

Segan ada malu pun ada berjalan dgn Mat Salleh. Kak Lima ni pulak isteri orang. dlm bas ke KL, tak banyak kami berbual.

Tapi Rico tanya jugak aku kerja apa, aku jawab suri rumah, macam mana boleh kenal Abang Rohmat (aku ceritalah sikit macam mana Abang Rohmat mengorat aku).

Dia cakap Abang Rohmat baik dan periang orangnya, mudah menolong dan tak sombong. Kak Lima pun cakap itulah sebab Kak Lima terpikat kat Abang Rohmat.

aku tanya Rico dah berkeluarga ke belum. Dia kata belum. aku tanya dia dah masuk 33 tahun mengapa belum kahwin. Dia kata dia belum ready.

Entah apa yang dia tak ready tak aku tanya. Gaji Jurutera takkan belum ready lagi, aku tanya apa hobi dia. Dia cakap tangkap ikan.

aku cuba buat lawak sikit, tangkap ikan takper, jangan tangkap orang. Dia gelak sambil beri komen, dia nak cuba tangkap orang pulak sebab ikan kat laut dah abis,

Cerita Sex Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain

! Kami sama-sama gelak, Tup tup kami turun di Jalan Silang, KL. Mula-mula kami pergi ke Muzium Telekom, tapi tutup sebab dia bukak ikut office hours.

Kami jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni. Sesak betul dgn remaja pada petang Sabtu gitu.

Kami berlegar-legar sambil Rico meninjau-ninjau beberapa kedai cenderamata. Sampai kat kedai jual anak ikan, Rico cakap, "kesian ikan tu emas tu yer.

Kena tangkap dan terkurung, Kalau Lima jadi ikan emas tu macam mana rasanya". aku cakap entahlah sebab aku bukan ikan emas.

Rico kata Lima memang emas bagi Rohmat. Lepas tu kami beredar ke Petaling Street sebab Rico kata Muzium UTM pun mungkin tutup jugak,

jadi kensellah. Sampai kat pintu keluar Pasar Seni, keadaan berasak-asak sikit sebab orang yang masuk dgn yang nak keluar bertembung. Hampir terpisah aku dgn Rico.

Nasib baik Rico sempat tarik tangan Kak Lima. dgn badan dia yang besar dan tinggi tu dapatlah kami keluar ke Petaling Street.

Rico tak melepaskan tangan Kak Lima sehingga sampai ke Petaling Street. Entah kenapa Kak Lima tak pulak tarik tangan Kak Lima.

Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ada sebab tangan Rico besar dan kuat sekali. Kami berasnur-ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dah hampir 6.

15 petang. Rico pelawa Kak Lima minum sekejap sebelum balik. Rico dah belikan satu tali pinggang dan dua glob macam piuter gitu.

Dia belikan juga toy untuk Ana dan Hafiz. Kak Lima ikut dia masuk kedai makan kat Pasar Seni.

Walaupun dah petang Kak Lima order roti canai dgn the tarik jugak. Masa makan tu Rico tak henti-henti bercerita tentang keindahan Malaysia.

Dia kata seronok tinggal kat Malaysia, kalau boleh tak nak balik. Kak Lima tanya dia nanti kalau kena bertukar balik macam mana?

Dia kata terpaksalah dan dia akan bawak balik souvenir dari Malaysia sebagai kenangan. aku tanya apa yang paling menarik hati dia kat Malaysia,

dia kata orang Malaysia tak sombong dan cantik-cantik. Dia tambah lagi, paling cantik Lima, Kembang kempis aku kena puji gitu. Lebih kurang 6.

45 petang. Kami pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang nak naik bas Rawang. Bas Rawang meninggalkan KL kira-kira jam 715 petang.

Walaupun bas sesak, kami bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Lima duduk tepi tingkap. Rico tu badan besar, bas pulak sesak jadi terpaksalah kami berhimpit sikit.

aku berasa pelik sikit bila bersentuh dgn badan Rico tu. Setiap kali bas membelok, badan aku bergesel dgn badan Rico, setiap kali jugaklah aku rasa geli-geli,

Sampai kat Selayang hujan turun dgn lebatnya. Kak Lima tak risau sebab memang bawak payung kecil yang Kak Lima selalu guna tu.

Tapi itu payung untuk lindung panas saja, kecil sangat. Sampai di Rawang, hujan belum reda. Terpaksalah Kak Lima berkongsi payung dgn Rico.

Dek keciknya payung tu, Rico pegang payung dan dia rangkul bahu Kak Lima. Kami berdua jalan ke tempat teksi.

Nasib baik dapat satu teksi. Sebaik saja turun dari teksi, rumah Kak Lima masih gelap. Abang Rohmat belum balik agaknya. Kami berjalan masuk rumah.

Rico paut pinggang Kak Lima waktu ke dlm rumah sebab hujan belum reda. Sampai dlm rumah, Kak Lima telefon rumah Kak Yam.

Abang Rohmat jawab dia baru nak bertolak sebab hujan baru reda. Kak Lima cakap baru sampai dan hujan masih lebat. Kak Lima pesan supaya Abang Rohmat memandu berhatihati,

Kak Lima buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untuk Rico. Kak Lima cakap Rico rehat dulu sebab Kak Lima nak mandi.

Rico pun tengoklah tv entah apa ceritanya. Lepas mandi Kak Lima pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas,

Kak Lima bawak biskut ke depan. Selepas meletakkan biskut tu dala piring, Kak Lima terpijak kereta mainan Ana lalu, Oopps, kak Lima terjatuh,

dahi terkena penjuru meja kecil. Nampak bintang sekejap. Tiba-tiba Kak Lima terdengar. Oh my God, Rico terus selak rambut Kak Lima rupanya ada benjol kat dahi.

Rico cakap it, ¯s OK. easy, easy. entah apa lagi. Rico lihat benjol lalu dia ambil sikit ais kat peti sejuk lalu dia sapukan pada dahi Kak Lima.

Sakit taklah seberapa tapi Kak Lima terkejut dan pening sikit. Rico bangunkan Kak Lima lalu dia dudukkan kat sofa.

Rico tuamkan dahi Kak Lima guna ais. Entah kerna letih ataupun terkejut. Kak Lima terlelap seketika. Kak Lima terjaga dan mendapati dikucup.

Kak Lima bukak mata rupa-rupanya Rico yang kucup Kak Lima. Kami masih atas sofa. Baju kaftan Kak Lima terselak sampai paras peha.

Tangan Rico yang kanannya meramas-ramas pantat Kak Lima. Tangan kiri Rico memaut leher Kak Lima. Kak Lima cuba menolak tapi Rico tu kuat sangat.

Rico kemudian menjilat leher Kak Lima sambil tangannya mengusap pantat Kak Lima. Kak Lima berasa geli-geli bila Rico meramas lembut tetek Kak Lima.

Malu ada takut pun ada. Kemudian Kak Lima rasa tangan Rico mengusap-ngusap vagina Kak Lima. Kak Lima rasa stim kata orang muda-muda.

vagina Kak Lima terasa basah dah. Lepas tu Rico menyingkap kaftan Kak Lima sampai paras dada. Malu jugak kak Lima tapi macam ada tarikan pelik pada tubuh Kak Lima.

Rico kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Lima. Terasa benda lembut menjilat-jilat vagina Kak Lima. Geli-geli bertambah liar.

Kak Lima kangkang luas sikit dan Rico nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Lima, Aduh syoknya.

Kak Lima tak pernah rasa begitu syok. Rico jilat vagina Kak Lima, rupanya kalau dibuat begitu syok sekali, Lepas tu Rico bangun.

Kak Lima rasa macam tak sudah. Rico bukak seluar dia. Tersembullah kote Rico. Besar betul tapi ada kulup.

Tak sunat rupanya. Kak Lima terasa nak cuba kote yang tak sunat. Kembang macam ular tedung kote Rico, Rico menyuakan kote nya pada Kak Lima.

Kepala kote nya macam kepala kura-kura menjenguk dari kulit. Kak Lima tak tahu apa nak buat. Rico pegang kepala Kak Lima lalu menyuakan kote ke dlm mulut Kak Lima,

Mula-mula Kak Lima kulum saja tak tau apa nak buat, nampaknya Rico mendesah-desah, Agaknya tak ada apa-apa, Rico mengeluarkan kote nya dari mulut Kak Lima.

Rico rebahkan Kak Lima. lalu dia menjilat-jilat dan meramas-ramas kak Lima. Kak Lima pun rangkul jugak badan Rico.

Kak Lima raba belakang badan Rico. Kak syok sebab badan Rico besar dan kote nya besar. Kak Lima terpikir kalaulah kote nya masuk vagina Kak Lima,

alangkah sedapnya. kote Abang Rohmat kecil walaupun agak panjang, Kak Lima pegang kote Rico dgn tangan kanan.

Memang besar, segenggam rasanya. vagina Kak Lima dah lenjun agaknya. Rico masih lagi meramas-ramas, dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Lima.

Lepas tu Kak Lima rasa ada benda menusuk vagina Kak Lima. Sikit demi sikit kote Rico memasuki vagina Kak Lima. Kira-kira sebahagiannya masuk,

Rico berhenti kemudian menarik keluar kote nya. Kak Lima kata Rico. Rico cepatlah, Rico tusuk balik separuh pelan-pelan kemudian tarik keluar.

Kak Lima pegang pantat Rico dan tarik ke bawah. Rico, Rico, Rico hendak, kemudian Rico terus menusuk vagina Kak Lima perlahan-lahan sehingga santak.

Rico berhenti sekejap merendamkan kote nya sambil meramas budah dada Kak Lima. Kak Lima paut pantat Rico kuat-kuat.

Kemudian Rico menarik keluar kote nya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali. Dua tiga kali diulang-ulang , Kak Lima macam orang mabuk,

Kak Lima goyang-goyangkan pantat , Lepas tu Rico keluarkan terus kote nyadan bangun. Terkapai-kapai Kak Lima sebab belum puas.

  • Kak Lima cakap Rico, Rico, Rico tolonglah, Rico membalikkan badan Kak Lima. Kak Lima dah tertiarap atas sofa tu.
  • Kemudia Rico meniarap atas belakang Kak Lima. Terasa kote Rico merayap-rayap kat pantat Kak Lima. Kedua-kedua tangan Rico merasa-ramas tetek Kak Lima dgn agak kuat.
  • Sekali-sekali jarinya menggentel putting Kak Lima. Mulut Rico pulak menjilat-jilat belakang tengkuk Kak Lima. Kak Lima rasa macam nak pitam rasanya.
  • Lepas tu Rico memegang punngung Kak Lima sambil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Lima tertonggeng. Lepas tu terasa kote Rico yang besar dan berkulup tu memasuki vagina Kak Lima dari arang belakang.
  • Sampai separuh kote nya masuk, Kak Lima menyondolkan pantat Kak Lima ke belakang. Sampai ke celah kelangkangnya.
  • Lepas tu Rico menyorong tarik kote sambil dia memegang penggung Kak Lima. Di selang-seli pulak dgn Rico meramas-ramas tetek Kak Lima.
  • Adoii nikmat betul. Kak Lima tak pernah rasa begini seronok, tak teringat langsung kat Abang Rohmat masa tu.
  • Rico melajukan lagi sorong tariknya. Rico mula mengeluarkan bunyi macam kerbau nak kena sembelih. Kak Lima juga kemutkan vagina dgn kuat.
  • Makin laju disorong-tarik Kak Lima makin seronok. Kak Lima gorangkan pantat sambil mengemut. Lepas tu Rico berhenti sorong tarik dan dia baringkan pulak Kak Lima telentang.
  • Rico ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah pantat Kak Lima. Kak Lima tengok kote Rico kebiru-biruan dan kembang macam batang kayu.
Kulupnya tersingkap banyak. Kak Lima rasa bertuah kerana dapat rasa kote berkulup dan mat salleh punya pulak tu, Lalu Rico menusuk vagina Kak Lima dan tanpa berlengah lagi menyorong tarikg dgn lajunya,

Dia cakap Lima. Lima. dan beberapa perkataan lain yang kak Lima tak tahu apa maknanya. Kak Lima juga berpaut kuat pada pantat Rico setiap kali Rico tarik keluar kote nya Kak Lima tarik pantat dia ke bawah. Kak Lima lonjakkan pulak pantat Kak Lima ke atas. Kak Lima kemut dan jugak gorang- goyangkan

pantat nya. Di luar masih hujan. Rico sorong tarik makin laju. Kak Lima juga dah tak tahan rasanya sambil menjerit, Rico,

Rico, Ricot ndakk lagi. lagi. sambil mengemut dan mengoyangkan pantat. Kak Lima rasa nak meletup. Tiba Kak Lima terasa kejang. Kedua-dua kaki Kak Lima pautkan ke pinggang Rico,

tangan pulak Kak Lima paut pada bahu Rico. Kak Lima tak sedar Kak Lima tergigit dada Rico.

Kak Lima tak boleh kawal langsung. Hampir setengah minit kak Lima terasa meletup, Rupanya Rico pun kejang jugak.

Dia pun cakap macam merapu bunyinya, dlm vagina terasa panas, agaknya benih Rico sedang memancut-mancut. Akhirnya tersadai kami di atas sofa tu.

Bantal sisi basah betul. Selepas seminit, Kak Lima bangun. Kak Lima rasa puas betul. Handal sekali Rico ni.

Kak Lima terus-terang cakap, tak pernah Kak Lima rasa begitu nikmat kena setubuh. Kak Lima cakap kat Rico, nak lagi lain kali,

Rico kata no problem, Memang Kak Lima buat dua kali lagi dgn Rico tapi itu lain ceritalah.

Sejam kemudian barulah Abang Rohmat sampai dgn Ana dan Hafiz. Kak Lima dah berpakaina kemas balik dan Rico pun macam biasa saja.

Tak sangka Kak Lima dapat merasa kote mat salleh yang berkulup tu. ***** Sebelum ini Kak Lima ceritakan peristiwa Rico, rakan suami Kak Lima melakukan seks dgn Kak Lima.

Kadang-kadang kita orang perempuan mudah cair dan menggeliat dgn usikan dan ayat orang lelaki. Kak Lima ingat Rico cuma sekali tapi ternyata Rico belum puas.

Kali ini Kak Lima nak cerita kali kedua Rico mintak vagina Kak Lima, Selepas peristiwa atas sofa malam hujan tu, Rico ada dua kali singgah di rumah kami tapi tak ada apa-apa yang berlaku.

Kak Lima rasa Abang Rohmat tidak tahu apa yang terjadi pada isterinya, syak pun tidak. Timbul jugak rasa bersalah kerana menduakan Abang Rohmat tapi cepat-cepat Kak Lima jauhkan perasaan tu.

Sejak kena dgn Rico malam tu Kak Lima sering terbayang-bayang kehebatan Rico. Terbayang-bayang jugak bagaimana agaknya merasa batang lelaki bangsa lain seperti Bai,

Cina India dll. Kadang-kadang waktu bersama dgn Abang Rohmat pun Kak Lima cuba bayangkan batang lelaki- lelaki tu.

Bukanlah Abang Rohmat tak handal diranjang tapi entahlah mungkin bila dah merasa yang dilarang ketagih pulak. Satu lagi Kak Lima suka menumpukan pandangan ke celah kelangkang lelaki dan cuba membayangkan bentuk dan saiz malah kulup batang lelaki-lelaki tersebut. Semasa singgah di rumah kami Rico tidak menunjukkan keganjilan. Tak pulak dia mencuba mengambil kesempatan.

Rico masih berborak macam biasa dgn Abang Rohmat dan membelek enjin kereta kami. Pada bulan Julai tahun 19, kami sekeluarga buat keputusan nak pergi outing ke Lumut.

Lebih tepat lagi Teluk Batik. Kami bercadang untuk berada di sana selama empat hari tiga malam. Kami bertolak pada hari Jumaat jam 10.

00 pagi dari Rawang. Entah macam mana pagi Jumaat tu Rico sampai di rumah kami. Dia datang dari Kuantan pada petang Khamis dan dan akan balik pada hari Rabu minggu berikutnya.

Bila mendapat tahu kami nak ke Lumut, Rico menyatakan hendak ikut. "Tapi, Rico tak bawak banyak pakaian, " Kak Lima cakap.

"Takper, bawak banyak kain pelikat. T-shirt aku yang agak besar tu dia boleh pakai, " sambut Abang Rohmat pulak.

Kami serombongan sampai di Lumut jam 4. 20 petang. Selepas check-in kami berehat sekejap hingga jam 6.

30 petang. Inalet yang kami dapat ialah jenis dua tingkat. Tingkat atas ada dua kati bujang, tingkat bawah ada satu katil kelamin dan satu katil bujang.

Tempat masak air dan bilik air di tingkat bawah. Dari tingkat bawah ke tingkat atas kena gunakan tangga kayu.

Inalet yang dibina dgn kayu tu cantik buatannya dgn awan larat dan ukiran tapi taklah mewah sangat.

Inalet kami hampir dgn gigi pantai. Deburan ombak amat jelas. Kak Lima dan anak-anak sempat jalan-jalan sekejap tepi pantai sehingga pukul 7.

30 petang. Abang Rohmat dgn Rico duduk-duduk di serambi sambil berbual-bual. Kami bercadang makan di pekan Manjung (ataupun pekan Manjoi kurang pasti pulak Kak Lima).

Lepas mandi kira-kira pukul 8. 20 malam kami keluar makan di pekan. Jam 10. 00 kami balik ke Inalet.

Seperti biasa Kak Lima kemaskan sikit Inalet tu dan menonton tv. Kira- kira jam 12. 00 tgh malam Kak Lima masuk tidur di tingkat atas.

Rico dgn Abang Rohmat masih lagi menonton tv dan tengok vcd yang kami bawak. Sekali-sekala terdengar jugak Abang Rohmat dgn Rico gelak-gelak tapi taklah kuat sangat.

Kak Lima tidur di katil tepi tingkat. Dua-dua anak Kak Lima berkongsi katil tepin dinding arah ke pantai.

Entah pukul berapa Kak Lima terlelap di ulit dek deburan ombak, cheh cheh ceh. Sedang asyik Kak Lima dibuai mimpi, tiba-tiba Kak Lima terjaga dan terdengar bunyi orang naik ke bilik dan berjalan perlahan-lahan.

Pada mulanya Kak Lima sangkakan hantu tapi makin Kak Lima dengar betul-betul ada orang berjalan perlahan-lahan. Kemudian terasa ada orang duduk atas tilam tempat Kak Lima terbaring tu.

Kak Lima masih mendiamkan diri buat-buat kaku sebab dlm keadaan gelap tu takut juga. Tiba-tiba terasa tangan memegang lengan Kak Lima.

Serta-merta Kak Lima tau itu tangan Rico sebab tangan dia kasar dan besar sikit. Kak Lima mendiamkan diri sambil mencuba ambil rasa sama ada Abang Rohmat tidur bersama Kak Lima atau tidak.

Tangan sasa tu menjalar mengikut tubuh Kak Lima yang baring tu. Dari lengan merayap ke pantat , peha (sebelah luar), betis kemudian ke atas ke muka Kak Lima.

Lepas tu tangan tu menyelinap ke dlm baju tidur Kak Lima cepat-cepat singgah di gunung Kak Lima.

Tangan tu mengusap-usap susu Kak Lima kemudia menggentel perlahan payudara Kak Lima. Terasa pulak badan yang sasa merapati belakang Kak Lima.

Kak Lima tak dapat menahan diam lagi sebab geli sangat. Kak Lima menggeliat sikit lalu mengeluh. "Ehh Rico, apa pas, " "Lima,

aku mau pelukan Lima, ? Sah itu Rico. Peristiwa dulu terbayang kembali. Kak Lima cakap Abang Rohmat ada bersama.

Rico kata Abang Rohmat tengah tidur kat bawah. Kak Lima cakap, aku isteri Abang Rohmat. Rico kata dia nak rasa sekali saja lagi sebab dia kata body Kak Lima solid.

Dia cakap dia tak dapat melupakan persembahan Kak Lima atas sofa hari tu. Sambil tu, tangan Rico yang sebelah lagi masuk ke dlm kain sarung Kak Lima.

Kak Lima dah terlentang sekarang. Di mana lagi kalau tidak di celah kelangkang Kak Lima. Tangan Rico mengusap-usap payudara dan vagina Kak Lima.

Kak Lima dah mula sedap masa tu. Lama-lama Kak Lima berasa tak tertahan, lalu Kak Lima mengiring mengadap Rico lalu merangkul lehernya.

Tangan Rico makin buas nampaknya (ehh rasanya sebab dlm gelap mana nampak kan? ). vagina Kak Lima dah basah-basah, terasa satu cari Rico memasuki vagina Kak Lima,

berlegar-legar sambil menjolok-jolok. Kak Lima bertambah geli, lalu tanpa dapat dikawal Kak Lima memaut dada Rico lagi rapat.

punggung Kak Lima bergoyang-goyang kegelian. Tanpa dapat dikawal jugak tangan kiri Kak Lima mencari batang Rico. Yang kak Lima suka sangat batang Rico tu ialah saiznya dan kulupnya.

Kak Lima urut-urut batang Rico sambil sekali-sekala menggulung-gulung ketayapnya. Rico kegelian dan makin kuat merangkul dan meramas Kak Lima.

Rico menolak Kak Lima kemudian mebalikkan Kak Lima ke arah meniarap. Kemudian Rico menarik pantat Kak Lima ke atas maka tertonggenglah Kak Lima.

Kemudian Rico mengusap-usap dan meramas-ramas pantat kak Lima. Kemudian terasa batang Rico menjolok-jolok vagina Kak Lima. Sambil batangnya menjolok-jolok vagina Kak Lima,

Rico merangkul tubuh Kak Lima dari belakang dan diselang-seli dgn tangannya meramas payudara Kak Lima. Tiba-tiba srruf batang Rico memenuhi vagina Kak Lima.

Rico mendayung-dayung dlm vagina Kak Lima. Setiap kali batangnya keluar, Rico menarik Kak Lima ke belakang Kak Lima bertambah geli dan dgn kuatnya mengemut- ngemutkan vagina Kak Lima.

Biar terbeliak Rico ni, fikir Kak Lima. Kira-kira tak berapa lama Kak Lima dihinggot oleh Rico tu sambil keluar bunyi pap.

pap. pap. Tiba Kak Lima berasa nak kencing, terus Kak Lima menyondolkan pantat ke belakang dan kejang sekali.

Rasa terkencing banyak sekali. Terkemut-kemut vagina Kak Lima. Lepas tu batang Rico keluar. Tertiarap Kak Lima termengah-mengah.

Kemudian Rico balikkan Kak Lima melentang pulak. Rico menjilat-jilat badan Kak Lima. Rico meniarap juga atas badan Kak Lima.

Rico lebih berat daripada Abang Rohmat. Batang Rico terasa masih keras macam kayu. Rico jilat-jilat tengkuk, dada dan badan Kak Lima.

Timbul geli-geli dan vagina Kak Lima berdenyut-denyut kembali. Rico mulai kasar. Dia ramas payudara Kak Lima agak kuat.

Sakit jugak rasanya. Lepas tu kak Lima bertambah basah. Kak Lima gerak-gerakkan badan Kak Lima ke kiri-kiri dan kanan.

Rico Kak Lima rasa macam kerbau naik syeikh. Dia gomol Kak Lima habis- habisan. Kak Lima cakap, katil tu ada bunyi dan ajak Rico turun le lantai.

Kami turun ke lantai, Rico tak buang masa terus menindih Kak Lima. Kerasnya lantai langsung tak Kak Lima rasa.

Rico meramas dan menguli Kak Lima. dlm beberapa minit Kak Lima tercungap- cungap dan Kak Lima rasa vagina Kak Lima ternganga menunggu batang Rico.

Rico menusukkan batangnya perlahan-lahan (pulak tu) ke dlm vagina Kak Lima. Separuh jalan Rico tarik balik, baru nak keluar Rico berhenti ekejap lalu sorong balik ke dlm.

Begitulah Rico lakukan berulang-ulang. Kak Lima paut bahu Rico dgn kuat. Kak Lima tolak kelangkang Kak Lima ke atas seolah-olah meminta batang berkulup Rico.

Lepas tu Rico mengangkat kedua-dua kaki Kak Lima dan disangkutkan ke bahunya. Batangnya masih lagi tersorong-sorong di dlm vagina Kak Lima.

punggung Kak Lima terangkat-angkat setiap kali Rico menghentak batangnya yang berkulup dan keras macam kayu tu. Rico jugak mengekang kedua-dua tangan Kak Lima ke lantai sehingga tak boleh bergerak.

Macam orang kena sula sambil terlentang. Bibir Rico menjilat dan menggigit leher dan dada Kak Lima. Terus-terang Kak Lima cakap, Kak Lima rasa tak tau nak cakap.

Kalau kali pertama dulu, syoknya no. 1, kali ni Kak Lima rasa macam nak meletup. Tak tahulah berapa lama sorong- sorong tu,

Kak Lima sekali lagi rasa nak kencing. Rico pulak makin laju menyorong, menjilat dan menggigit. Makin lama makin laju sehingga tiba-tiba Rico mendengus.

Kak Lima mengerang dan hampir menjerit, nasib baik lekas-lekas Rico menutup mulut kak Lima. Rico menggelupur dan Kak Lima pulak menggeliat macam nak bengkok badan.

Selepas satu minit agaknya kami tersadai termengah-mengah. Tak pernah Kak Lima rasa begitu hebat rogol walaupun Abang Rohmat tak kurang hebatnya di ranjang.

Lepas seketika Rico mengucapkan terima kasih pada Kak Lima. Rico beritahu dia puas dan dia cakap dia mahu lagi lain kali.

Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah

Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah, Isteri rogol Lelaki lain, cerita cheating isteri nakal
Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah | Click to enlarge


Kak Lima cakap tak boleh sebab Kak Lima tetap isteri Abang Rohmat, kawan dia. Akhir sekali dia cakap dia ndak jugak sekali saja lagi.

Kak Lima diam. Apabila Rico turun ke tingkat bawah, Kak Lima rasa menyesal kerana menduakan Abang Rohmat tetapi Kak Lima kata pada diri sendiri,

pengalaman ini menyeronokkan. Kak Lima sering berangan-angan sejak itu untuk merasa batang lelaki Cina, India, mamak, Bangladesh ke.

Agaknya macam mana pulak persembahan mereka. Kak Lima masih ada penyakit tu sampai sekarang. Kepada wanita lain Kak Lima pesan jangan mencuba, sebab bila dah cuba macam ketagih pulak

vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Sex, pelir , vagina , suami, cheating, isteri vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain cerita sex,Cerita Seks, pelir , vagina , suami, cheating, isteri, cerita seks dewasa
Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah
Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah, cerita seks , Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah, Isteri rogol Lelaki lain, cerita cheating isteri nakal, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Vagina Isteri Dihenjut Lelaki Lain Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com