Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah

Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah | Namaku Mina, seorang guru berumur 30 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berumur 15 tahun. Anakku tinggal bersama ibu dan bapa mertuaku di kampung.

Apabila cuti penggal, anakku akan pulang ke rumahku. Sejak melahirkan anakku ini, saya tdk dapat mengandung lagi kerana rahimku tdk subur lagi.

saya ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini.

Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri. kira-kira enam bulan yang lalu, seperti biasa setelah pulang dari mengajar saya akan ke rumah ayahku untuk menyediakan makan malamnya kerana ayah tinggal seorang sejak ibuku meninggal dunia.

Adikku pula masih belajar di universiti dan jarang pulang. Pada petang itu setelah selesai memasak, saya merasa badanku lengguh dan sakit sedikit.

Sebelum pulang saya berehat dahulu di rumah ayah kerana saya bosan tinggal seorang di rumah.

Suamiku selalu lewat pulang kerana sibuk dgn pekerjaannya. Dan sejak kebelakangan ini juga saya jarang di setubuhinya.

Walaupun umurku sudah 30 tahun, nafsu seksku masih mengebu-gebu dan setiap kali saya meminta di setubuhi suamiku selalu berkata yang dia letih.

Seingat saya sudah hampir dua bulan saya tdk merasa nikmat bersetubuh. "Eh Min, termenung je. Ayah tengok kau semacam je, tak bermaya dan muka kau pucat sikit. Kenapa, kau tak sihat ke? " Tanya ayah mengejutkan saya dari lamunan.

"Ye la ayah, Min rasa tak sedap badan. Rasa letih dan badan ni sakit-sakit" Jawabku.

"Kasihan ayah tengok kau, penat mengajar balik siapkan makan malam ayah pula. Kalau kau penat tak payah la susah-susah, ayah boleh makan kat kedai depan tu. " Ayah berkata.

"Takpe la ayah, Min tak kisah lagipun makan kat kedai tu bukan sedap sangat. Inikan sudah menjadi tanggungjawab Min, siapa lagi nak menjaga ayah kalau bukan Min. " Jawabku.

"Baik anak ayah ni, tak sia-sia ayah ada anak perempuan macam Min ni. Kalau kau mahu mari sini, biar ayah urutkan badan kau. " Kata ayah lagi.

"Tak susahkan ayah ke? " Tanyaku. "Takde la, bukanya susah sangat. Kau dah banyak tolong ayah dan tak salahkan jika ayah tolong kau. Kau pun bukanya orang lain, anak ayah juga" Jawab ayah.

"Kalau ayah tak kisah boleh juga. " Kataku sambil menghampiri ayah. Ayah mengarahkan saya berbaring meniarap di atas carpet di ruang tamu.

Ketika itu saya masih lengkap berpakaian baju kebarung kerana saya tdk menukar baju sejak pulang dari sekolah tadi.

Ayah mula menguru belakangku, dari bahu hingga ke pinggang. Sekali-sekala urutan ayah hampi ke jubur pejalku.

saya merasa sedikit lega dgn urutan ayah, lama-kelamaam perasaan itu bertukar menjadi nikmat.

Urutan lembut ayah membuatkan nafsuku mula terangsang kerana sejak akhir-akhir ini nafsuku cepat terangsang.

Mungkin kerana saya sudah lama tdk di setubuhi suamiku yang selalu sibuk.

saya mula khayal dan merasa nikmat dgn urutan ayah. "Sekarang kau baring terlentang pula, biar ayah urut kat depan pula. " Ayah mengejutkan saya dari khayan berahiku.

Setelah berbaring ayah mula mengurut bahuku, saya merasa ghairah kembali apabila urutan lembut ayak di bahuku.

saya memejamkan mata menikmati urutan ayah yang merangsangkan nafsuku itu. Lama-kelamaan urutan ayah turun ke leher dan ke dadaku.

Ketika tangan ayah berada di dada dan hampir menyentuh buah dada ku yang masih tertutup itu, getaran nafsuku bertambah kuat.

Ayah mengurut di sekitar buah dada ku dgn agak lama, saya merasakan tangan ayah mula bermain-main di butang baju kebarungku.

saya tdk berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa amat ghairah dan memerlukan belaian lelaki ketika itu.

Kedua-dua buah dada ku terasa amat tegang di bawah coliku. Putingku terasa menonjol dan pantat ku merasa hangat dan mula berair.

"Min, biar ayah buka baju kau sikit agar senang ayah urutkan" Ayah berkata sambil membuka butang baju kebarungku hingga ke perutku.

saya tdk dapat melakukan apa-apa lagi kerana belum sempat saya menjawab, bahagian dadaku sudah terdedah, nasib baik coliku masih ada.

Ayah mengurut lagi, kali ini urutan ayah bertukar menjadi usapan di dadaku membuatkan nasfuku bertambah kuat.

Nafasku mula tdk teratur dan tanpa sedar saya mengeluh perlahan. "Susah la Min, buka terus la baju ni" Ayah menolak sedikit tubuhku dancuba menanggalkan baju kebarungku.

"Ayah, tak nak la. Min malu la. " Jawabku. "Ala apa nak di malukan. Inikan ayah, bukannya ada orang lain. " Ayah terus membuka bajuku dan akhirnya bajuku itu berjaya di buka ayah.

pantat Cikgu Dikongkek Ayah Dan Adik

saya memejamkan mata serapat-rapatnya kerana malu memandang ayah.

saya setengah telanjang di depan ayah, apabila ayah mula mengusap kembali dadaku, sentuhan tangan ayah di kulit dadaku membuatkan saya kembali terangsang dan membiarkan tangan ayah di dadaku.

Usapan ayah semakin menghampiri buah dada ku dan jari-jari ayah bermain di tepi coliku.

saya menjadi khayal lagi dan saya hampir mengerang kuat ketika tangan ayah mula meramas-ramas lembut buah dada ku yang terbungkus coli itu.

Melihat diriku tdk membantah, tangan ayah mula masuk ke dalam coliku dan meramas-ramas buah dada ku yang terbungkus coli itu.

saya yang mula di kawal nafsu itu hanya membiarkan sahaja ayah mengusap buah dada ku kerana usapanitu sudah lama saya inginkan.

Di dalam coli itu tangan ayah memicit dan mengelus puting buah dada ku.

Ayah membuka pengait coliku dan melemparkan coliku ke lantai dan terpampanglah buah dada ku yang putih dan masih pejal itu di depan ayah.

"Apa yang ayah lakukan ni? ". Tanyaku malu dan menutup buah dada ku dgn ke dua tanganku sambil mengatur nafasnya yang terasa sesak menahan gejolak nafsu.

Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah

"Oo. Ini adalah urutannya, tak usah la kau malu-malu. " Jawab ayah sambil meleraikan tanganku dari menutupi buah dada ku.

saya tdk dapat menghalang lagi apabila ayah meramas buah dada ku berulang-ulang sehingga saya merasa tdk kuat menahan nafsuku.

Lama ayah mengusap dan meramas buah dada ku dan ayah beralih ke bahagian kakiku lalu mengurut kakiku pula.

Urutan yang berupa usapan itu semakin lama semakin ke atas. Pehaku di usapnya lalu tangan ayah kecelah pahaku dan hampir menyentuh pantat ku yang sudah berair itu.

Kali ini saya pasrah kerana saya tdk mampu lagi melawan nafsuku. Ayah mula mengusap pantat tembamku dari luar seluar dalamku yang sudah basah itu.

saya tdk sedar bila ayah membuka kain kebarungku. saya hanya sedar apabila seluar dalamku ditarik ke kaki dan dilucutkan oleh ayah.

saya sudah terlambat dan tdk dapat menghalang lagi kerana saya kini terbaring tanpa sehelai pakaian.

pantat ku terdedah tanpa ditutupi seurat benang. saya kini betul-betul di kawal nafsu dan saya perlu di puaskan.

Di saat ini saya tdk peduli lagi, biar pun ayah saya rela.

pantat ku yang berbulu halus itu diusap-usap ayah, bibir pantat ku diraba-raba dan kelentit oris ku dibelai-belai lembut.

Ghairahku memuncak, lubang pantat ku mengemut dan ciaran lendir hangat keluar lagi membasahai permukaan pantat ku.

Badanku mengigil apabila merasa pantat ku di jilat ayah. saya menekan-nekan kepala ayah dgn agak kuat supaya jilatannya masuk lebih dalam lagi.

saya mengerang sambil membuka mataku yang lama terpejam. Ayah bangun dan melepaskan kain pelikat yang dipakainya.

Ayah kini telanjang bulat di depanku, saya sedikit terperanjat serta malu apabila melihat batang zakar ayah, berbeza dari batang suamiku kerana batang zakar ayah lebih besar dan panjang.

Ayah menghampiriku dan menguak kedua pahaku hingga saya terkangkang. Ayah berlutut di celah pahaku dgn batang konek nya terpacak keras mula mendekati pantat ku.

Waktu itu nafsuku telah berada dipuncak setelah melihat batang besar ayah. batang zakar ayah mula menyentuh bibir pantat ku.

Ayah menggeselkan kepala batang konek nya ke bibir pantat ku dan ditekan masuk perlahan-lahan ke dalam pantat ku.

"Argh apa ayah buat ni " Ayah hanya diam dan terus menekan lagi batang konek nya masuk ke dalam pantat ku.

saya merasa pantat ku penuh serta sedikit sakit dan akhirnya seluruh batang zakar ayah berada di dalam pantat ku.

saya mengerang nikmat menerima batang besar ayah dan saya merasa pantat ku penuh.

saya juga merasa sedikit senak di dalam, batang besar panjang itu benar-benar mengisi rongga pantat ku.

Sendat dan padat saya rasakan, saya benar-benar menikmatinya kerana batang suamiku tdk sebesar dan sepanjang ini.

Akhirnya saya pasrah, ayah mula menggerakkan batang konek nya keluar masuk dan ayah merapatkan badannya ke dadaku.

tetek ku di belai manja dan dihisap oleh bibir lebam ayah. saya kegelian dan mengeliat sambil mengerang kesedapan.

"Ohh. Ayah. Arghh. Sedapnyaa Laju lagi ayah, tekan dalam-dalam. Ahh. Nikmatnya. " Tanpa sedar saya merenggek.

Belum pernah saya merasa sebegini nikmat, batang zakar ayah yang besar dan panjang benar-benar nikmat.

Ayah melajukan gerakannya, kerana kenikmatan itu saya mula mencapai klimaks, tubuhku kejang dan saya mengerang agak kuat.

" pantat kau sungguh sedap Min. Masih sempit dan kemutan pantat kau betul-betul hebat. " Puji ayah.

saya tersenyum bangga kerana ayah memujiku, walaupun sudah beranak, pantat ku masih hebat.

"Min, sekarang kau meniarap pula" Minta ayah. saya pun terus meniarap dan ayah mula meramas daging jubur ku yang masih pejal dan berisi itu.

Ayah menjilat lubang bontot ku, lubang bontot ku terkemut-kemut menahan kesedapan jilatan ayah.

Kemudian ayah menarik bahagian pinggangku keatas menyuruh saya menonggeng dalam keadaan meniarap.

"Angkat sikit jubur kau" Minta ayah lagi. saya menurut kemahuan ayah, sekarang saya meniarap dgn muka dan dada di atas carpet manakala jubur ku terangkat ke atas.

Ayah menolak kedua-dua kakiku agar berjauhan dan mula melumurkan cecair dari pantat ku di bibir bontot ku.

Ayah menyucuk lubang bontot ku dgn jarinya. "Buat apa ni ayah". Tanyaku.

"Jangan kemut biarkan sahaja " Ayah berkata. Jari ayah yang licin dgn cairan pantat ku mula masuk dan di tekan ayah sehingga ke pangkal jarinya terbenam di dalam bontot ku.

Ayah menggerakkan jarinya keluar masuk lubang bontot ku beberapa kali. Ayah berdiri dibelakangku dan menekan batang konek nya ke lubang bontot ku.

"Arrgghh" saya menjerit kesakitan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. "Jangan kemut teran sikit " Arah ayah yang sedang merenggangkan daging jubur ku.

Setelah saya meneran sedikit, hampir separuh batang zakar ayah terbenam ke dalam bontot ku.

Ayah menariknya keluar batang konek nya semuladan memasukkan kembali sehingga seluruh batang konek nya masuk kedalam rongga bontot ku.

Ayah mula mengerakkan batang konek nya menujah bontot ku dan beberapa kali tujahan di lakukan ayah, saya mula merasa kesedapanya sambil mengerang kenikmatan.

Ayah mula melakukan pergerakan tujahan batang konek nya dgn laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambutku ke belakang.

Cerita Sex pantat Cikgu Dikongkek Ayah Dan Adik

saya mengikut gerakan tujahan ayah sambil mengayak-ayakkan jubur ku ke kiri dan ke kanan.

saya memainkan kelentit oris ku dgn jariku sendiri dan ayah merapatkan badannya memeluk saya dari belakang.

Tiba-tiba ayah mengerang dan tubuhnya mengejang. saya merasa ada sesuatu cecair yang panas mengalir dalam rongga bontot ku.

Ayah memancut air mani nya dgn laju dan agak banyak ke dalam bontot ku.

saya terus mengemut-ngemut batang zakar ayah dan saya juga mencapai klimaks bersama ayah.

saya tertiarap di atas carpet dan ayah mencabut batang konek nya lalu melumurkan cairan yang melekat pada batang konek nya di atas jubur ku.

saya masih lagi tertiarap, saya merasakan bibir bontot ku sudah longgar. Setelah itu saya bangun dan mencapai pakaianku yang bersepah satu persatu.

Selepas itu saya bangun dan mengenakan pakaian untuk pulang. Ayah masih terbaring dan sebelum saya keluar, ayah mengucapkan terima kasih kepadaku kerana merelakan diri untuk di setubuhinya setelah sekian lamadia tdk merasanya.

saya hanya diam dan keluar untuk pulang dan saya merasa menyesal namun begitu saya merasa sangat puas.

Keesokkan harinya seperti biasa setelah pulang dari mengajar, saya ke rumah ayah.

Ketika saya sampai, saya melihat ayah sedang menonton tv sambil menghisap rokok.

Ayah hanya memakai kain pelikatnya yang terselak hingga ke paras peha. "Baru pulang Min, kalau penat rehat la dulu " Sapa ayah bersikap seperti biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku.

"Takpe la ayah, Min ke dapur dulu ya. " Kataku dgn perasaan malu kerana kejadian semalam.

saya membuka tudung dan terus ke dapur untuk menyediakan makan malam untuk ayah.

"Min, kau ni rajin la macam ibu kau dulu. Kau pun masih cantik dan bertubuh menarik, sama macam arwah ibu kau" saya di kejutkan dgn sapaan ayah di belakangku.

saya tdk sedar bila ayah datang ke dapur dan saya bertambah terkejut apabila tiba-tiba ayah memelukku dari belakang.

Pelukkan ayah rapat ke tubuhku dan tangannya mula mengusap-ngusap perutku di sebalik baju kurung yang saya pakai.

"Eh ayah, apa ni jangan la macam ni, tak elok. " Kataku dan cuba melepaskan diri dari pelukkan ayah.

Namun ayah memelukku dgn kemas membuatkan saya tdk dapat bergerak. "Ala Min tak payah la nak malu-malu lagi dgn ayah. Kitakan dah " Kata ayah tanpa meneruskan kata-katanya.

"Jangan la ayah, Min tak suka macam ni. Min tak nak kejadian semalam berulang lagi. " Jawabku.

Ayah tdk mengedahkan kata-kataku, tangan ayah mula ke dadaku dan meramas lembut buah dada ku.

Tanganya yang satu lagi turun ke celah kangkangku dan mengusap-ngusap pantat ku.

saya cuba meronta namun pergerakkanku tdk kuat kerana pelukkan ayah begitu kemas.

"Ayah, jangan la buat Min macam ni tolong la ayah" saya merayu.

"Kenapa Min, kau tak suka ke? semalam kau tak marah. Ayah asyik teringgatkan kejadian semalam dan ayah tak dapat tahan melihat tubuh gebu kau. Tubuh bogel kau asyik terbayang di mata ayah. " Jawab ayah membuatkan saya menjadi tersangat malu.

saya tdk dapat mengelak lagi, jika saya melawan pun ayah tetap tdk melepaskan saya.

saya terpaksa merelakan perbuatanya kerana saya tdk kuat untuk melawan nafsu ayah dan juga nafsuku yang mula terangsang akibat ramasan ayah di buah dada ku serta usapan tangannya di pantat ku.

Melihat diriku mula mengalah dan tdk melawan lagi, ayah dgn rakus menggomol tubuhku.

Ayah meyingkap kainku ke atas dan menarik seluar dalamku ke bawah, ke paras lututku.

Ayah menolak tubuhku sedikit menonggeng, saya menahan tangganku pada meja makan dan ayah duduk mencangkung mengadap jubur gebuku yang lebar serta sedikit tonggek itu.

Kemudian saya merasa jubur ku di cium dan di jilat ayah. Jilatan lidah ayah teruske lurah jubur ku.

Ayah menguak daging jubur ku dan ayah mula menjilat lubang bontot ku hingga ke bibir pantat ku.

Di pantat ku, lidah ayah menusuk ke dalam dan keletikku di jilatnya.

saya mengerakkan jubur ku ke kiri dan ke kanan menahan kegelian dan kenikmatan jilatan ayah.

Ayah tdk menunggu lama, ayah bangun lalu menanggalkan kain pelikatnya. Ayah menghalakan batangya yang keras itu ke bibir pantat ku dan dgn sekali tekan, batang zakar ayah berjaya masuk ke dalam pantat ku.

"Uurgh " saya mengerang ke nikmatan ketika ayah menekan batang konek nya masuk hingga ke pangkal.

Ayah mula mengerakkan batang konek nya menujah-nujah pantat ku dari belakang. saya yang kini bertambah ghairah mula mengerakkan jubur ku ke belakang agar batang besar dan panjang itu masuk lebih dalam ke dalam pantat ku.

Sambil menujah pantat ku, tangan ayah masuk ke dalam bajuku lalu menolak coliku ke atas dan terus meramas-ramas buah dada ku dgn agak kuat.

Kali ini ayah menyetubuhiku dgn agak ganas sedikit. Perbuatan ayah itu juga membuatkan saya merasa kenikmatan yang agak berlainnan kerana selama ini suamiku menyetubuhiku dgn lembut.

Agak lama juga ayah melakukan tujahannya menbuatkan dua kali saya mencapai klimaks.

Ketika batang zakar ayah menujah pantat ku, ayah memasukkan jarinya ke dalam bontot ku dgn bantuan cairan pantat ku.

Cerita Sex Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah

Ayah mengerakkan jarinya ke luar masuk ke dalam bontot ku bersama tujahan batang konek nya di dalam pantat ku.

saya merasa sungguh nikmat dgn perbuatan ayah itu. Kemudian ayah menarik batang konek nya keluar dan batang konek nya itu di gesel serta di tekan-tekan ke bibir bontot ku.

saya tahu ayah mahu memasukkan batang konek nya ke dalam bontot ku. saya meneran sedikit agar lubang bontot ku dapat menerima batang zakar ayah.

Ayah menekan batang konek nya masuk perlahan-lahan dan kali ini saya tdk merasa terlalu sakit.

Ayah menekan batang konek nya masuk sehingga rapat ke pangkal batang konek nya. Ayah mula mengerakkan batang konek nya perlahan-lahan dan lama kelamaan tujahan batang zakar ayah meningkat laju.

"Em oh aah " saya yang mula merasa kenikmatan dari lubang bontot ku mengerang kenikmatan bersama-sama tujahan batang zakar ayah.

Tujahan ayah bertambah kuat dan laju, bontot ku mengemut kuat batang zakar ayah.

Tubuh ayah mula kejang, ayah menekan batang konek nya masuk dalam-dalam dgn kuat. saya merasa di dalam bontot ku ada semburan hangat membasahi rongga bontot ku.

Agak lama ayah membiarkan batang konek nya di dalam bontot ku sambil memeluk dan meniarap di belakangku.

"Terima kasih Min, kau memang anak ayah yang baik. " Kata ayah ketika menarik batang konek nya keluar.

saya hanya terdiam kerana saya tdk tahu apakah yang harus ku ucapkan.

Ayah memakai kain pelikatnya dan terus ke ruang tamu meninggalkan saya yang masih tertonggeng meniarap di atas meja makan.

saya bangun lalu mengenakan pakaianku dan saya berehat seketika sebelum menyiapkan makan malam ayah.

Sebelum pulang, saya bersalam dgn ayah dan ketika saya berjalan keluar, ayah sempat menepuk jubur ku sambil mengucapkan terima kasih sekali lagi.

saya hanya tertunduk malu dan sejak hari itu boleh dikatakan setiap hari saya di kongkek ayah.

Kini saya tdk lagi dahagakan seks kerana saya sentiasa di puaskan ayah.

Pada suatu hari, seperti biasa apabila saya selesai menyediakan makan malam ayah, ayah akan menyetubuhiku dahulu sebelum saya pulang.

Apabila selesai di setubuhi ayah, saya mengenakan kembali pakaianku untuk bersiap pulang.

Ketika saya keluar dari rumah ayah, saya terkejut apabila melihat adikku berada di berandar rumah.

saya menjadi takut kerana saya takut adikku tahu perbuatanku dgn ayah. "Eh Zam, bila sampai? " Tanyaku sedikit tergugup.

"Hah kak, baru je sampai. " Jawab adikku melegakan sedikit diriku. Tetapi adikku memandangku agak berlainan.

Pandanganya merisaukan saya, saya cepat-cepat meminta diri dan terus pulang. Sejak adikku pulang, saya tdk dapat lagi bersetubuh denan ayah namun saya lega kerana adikku tdk mengesaki perbuatan sumbangku.

Pada suatu petang, setelah selesai menyediakan makan malam ayah dan adikku, saya mengajak adikku ke pekan untuk menemaniku kerana saya ingin membeli sedikit barang dapur rumahku.

Suamiku telah ke luar negeri selama seminggu atas urusan kerjanya. Pada malamnya, saya bersama adikku ke pekan dan saya membeli barang-barang yang perlu.

Sampai di rumah, adikku menolongku mengangkat barang-barang yang saya beli tadi ke dapurku.

Setelah selesai, saya mengajaknya minum dahulu sebelum pulang. Ketika adikku minum di ruang tamu, saya ke dapur mengemas barang-barang yang di beli tadi.

Ketika mengemas, saya merasa tdk selesa dgn memakai baju kurung. saya masuk ke bilik untuk menukar pakaianku dan semasa saya melucutkan bajuku, ketika itu baju kurungku di kepala dan tiba- tiba pinggangku dipeluk adikku.

Berderau darahku dan baju kurungku itu pula masih tersangkut di kepalaku. Dalam keadaan terperangkap itu tangan adikku menjalar ke bahagian dada dan melekap di buah dada ku yang masih bersalut coli itu lalu di ramasnya beberapa kali sebelum cangkuk coliku dibukanya.

Baju kurungku yang tersangkut di kepalaku juga di tanggalkan adikku lalu di campakkan ke lantai.

"Zam, apa kau buat ni ? " saya memarahi adikku. "Ala kak, takkan tak boleh kot. ayah boleh Zam tahu la kak apa yang akak buat dgn ayah hari tu " Jawab adikku sambil meramas-ramas buah dada ku.

"Apa kau cakap ni " Kataku yang mula ketakutan. saya meronta dan berjayamelepaskan diri lalu mengambil bajuku di lantai.

saya menutup bahagian dadaku yang terdedah dgn baju kurungku itu. "Tak usah nak sorokkan lagi, Zam dah tengok aksi akak dgn ayah " Adikku berkata lagi.

"Apa yang kau maksudkan ? " Tanyaku berpura-pura tdk tahu. "Kalau akak tak bagi apa yang ayah dapat, Zam akan tunjukkan aksi akak dgn ayah ni kat abang Adi " Adikku menjawap sambil mengeluarkan handphonenya dan menunjukan aksiku bersetubuh dgn ayah yang di rakamnya padaku.

saya menjadi bertambat takut dan terdiam kerana adikku tahu perbuatanku dgn ayah.

"Akak fikirla mana yang baik, nak bagi apa yang Zam mahu atau Zam akan tunjukkan video ni kat abang Adi. " Kata-kata adikku membuatkan saya tdk tentu arah.

Jika suamiku tahu, mati la saya. Mesti saya di ceraikan dan saya juga akan mendapat malu.

"Apa yang kau mahukan dari akak ? " Tanyakudan saya hampir menanggis.

"Zam juga nak merasa apa yang ayah dapat. Takkan akak tak faham lagi kot" Jawab adikku dgn senyuman gatalnya.

"Tolong la dik jangan buat akak macam ni. Akakkan kakak kandung kau " saya merayu dgn suara terketar-ketar.

"Tak kisah la Zam pun dah lama geramkan tubuh gebu akak ni. " Kata adikku lalu menghampiriku.

Adikku menarik baju kurungku yang menutupi dadaku perlahan-lahan. saya terpaksa membiarkannya menarik bajuku itu, bajuku itu di campakkan kembali di lantai dan terdedahlah bahagian atas tubuhku di depanya.

Melihat diriku tdk membantah, adikku mula memegang buah dada ku yang masih pejal itu lalu di ramas-ramasnya dan menggentel-gentel puting buah dada ku.

Sesekali ditarik-tariknya puting buah dada ku dan ditekannya ke dalam. Perbuatan adikku itu membuatkan saya terangsang, saya merasa basah di dalam seluar dalamku.

Ramasan tangan adikku di buah dada ku yang mula tegang itu membuatkan saya mula merasa kenikmatan ramasannya.

"Tegang buah dada akak ni " Adikku berkata sambil terus meramas-ramas buah dada ku.

Perlahan-lahan ditolaknya badanku ke depan cermin almari bajuku. dgn jelas saya melihat di dalam cermin itu tangan adikku mengerjakan buah dada ku.

Tak lama kemudian pengait kain yang saya pakai di bukanya lalu mengelongsorlah kainku itu ke bawah.

saya kini hanya berseluar dalam sahaja dan di dalam cermin itu, saya dapat melihat tangan adikku menjalar ke dalam seluar dalamku.

"Ah " Keluar satu keluhan dari mulutku apabila merasa kelentit oris ku disentuh jari adikku.

"Besarnya kelentit oris akak ni " Bisik adikku di telingaku. Adikku meraba seluruh daerah pantat ku, dikuaknya bibir pantat ku dan di masukkan jarinya ke dalam pantat ku.

Jarinya mula di sorong masuk dan di tarikkan jarinya berulang kali, lidahnya menjalar turun di belakang leherku.

Geli dan nikmat saya rasakan, adikku mula duduk mencangkung di belakangku. Seluar dalamku ditariknya turun, kedua-dua bongkah jubur ku digigit dan di jilat adikku perlahan-lahan.

saya bertambah terangsang dan mula menikmati ciuman dan jilatan adikku. Adikku memusingkan tubuhku membuatkan mukanya mengadap pantat ku, terpampanglah pantat di depannya.

Adikku mula menjilat pantat ku dan tanpa sedar saya menarik kepalanya agar melekap di pantat ku.

saya dibaringkan ke katil, kedua pehaku di kangkangnya. saya memejamkan mataku kerana malu, lidah adikku menjalar ke pantat ku.

Rupanya adikku ini berpengalaman dalam soal memuaskan nafsu wanita, dia mungkin pernah melakukan dgn perempuan lain.

Adikku mejilat-jilat kelentit oris ku, saya mengerang kenikmatan. saya kepit kepala adikku dgn kakiku dan saya mula mencapai klimaks.

Tubuhku menggigil dan mengejang agak lama. Adikku merangkak naik ke atas lalu mencium bibirku, lidahnya mengerayang di dalam mulutku dan lidahku juga di sedutnya.

Ciuman adikku turun ke dadaku dan dihisapnya ke dua buah dada ku.

Puting buah dada ku digigitnya perlahan dan di sedutnya dalam-dala. Bengkak dan tegang buah dada ku ketika itu.

Adikku bangun lalu menanggalkan seluruh pakaiannya dan duduk di depan mukaku. batang konek nya berada dia depan mataku.

Besar juga batang kote adikku, hampir sama besar dgn batang zakar ayahku. Berdenyut denyut kepala batang konek nya ketika itu.

Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah cikgu dikongkek adik kandung, citer blue sex, cite lucah, cerita lucah cikgu
Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah | Click to enlarge

Disuakan batang konek nya ke mulutku lalu di geselkan di mulutku, apabila mulutku sedikit terbuka, batang konek nya terus ditolak masuk.

saya mula mengulum batang kote adikku dan kepala batang konek nya saya jilat. Adikku menolak tubuhku agar saya baring semula, dia terus duduk di celah kangkangku.

Adikku mengangkat kedua-dua kakiku ke atas dan dia menggesel-gesel batang konek nya di kelentikku sambil memandangku.

Perlahan-lahan adikku menekan batang konek nya masuk ke lubang pantat ku saya menyambutnya dgn erangan kenikmatan.

Adikku menekan batang konek nya masuk sehingga ke pangkal batang konek nya. Adikku memegang kedua-dua belah kakiku dan dia mula sorong tarik batang konek nya keluar masuk ke dalam pantat ku.

saya mengerang kenikmatan menikmati tujahan batang kote adikku sambil memaut lehernya membuaykan tubuhku terangkat dari katil.

Agak lama juga adikku menujah batang konek nya dalam pantat ku, tujahannya bertambah laju dan kuat.

Adikku menekan batang konek nya masuk ke dalam pantat ku dgn kuat dan batang konek nya terbenam di dalam pantat ku sehingga ke pangkal rahimku.

Tiba-tiba adikku mendengus dan tubuhnya kejang. "Akak, Zam nak pancut ni aah " Adikku menjerit dan ketika itu saya merasa ada semburan hangat yang agak banyak memancut-mancut di dalam pantat ku.

Adikku memancutkan air mani di dalam pantat ku sehingga saya merasa rongga pantat ku penuh.

Nasib baik saya tdk dapat mengandung lagi, jika tdk pasti saya akan mengandungkan anak dari adikku sendiri.

Adikku jatuh terbaring di sebelahku, nafasnya kuat kemengahan. Beberapa minit kemudian, adikku bangun dan memakai pakaiannya kembali.

"Terima kasih kak, pantat akak sungguh sedap dan nikmat" Kata adikku sambil tersenyum.

"Zam, akak nak kau padamkan rakaman itu sekarang. Kau dah janjikan. " Mintaku.

"Akak jangan risau, Zam akan kotakan janji Zam tadi. Lain kali Zam nak rasa lagi pantat akak yang tembam ni. " Katanya sambil menepuk pantat ku dan dia mengeluarkan handphonenya lalu memadam rakaman yang di rakamnya.

"Akak harap Zam tak bocorkan rahsia ni kat sesiapa terutamanya abang Adi kau. " Kataku lagi.

"Akak tak perlu risau, Zam akan rahsiakannya janji lain kali akak sanggup serahkan lagi tubuh akak ni pada Zam. " Kata adikku sambil bangun dan keluar dari bilikku dan terus pulang.

Malam itu saya tidur nyeyak dgn kepuasan kerana sudah beberapa hari saya tdk di kongkek ayah sejak adikku pulang.

Sudah tiga hariaku tdk dapat menikmati persetubuhan kerana ayah dan adikku tdk ada masa yang sesuai.

Mereka berdua selalu bersama, namun saya tahu mereka menginginkan tubuhku dari pandangan mereka.

saya pulang ke rumah dgn merasa sedikt kekosongan kerana nafsuku tdk dapat di penuhi.

  • Malamnya saya menonton tv untuk mengisi kebosananku, esok suamiku baru pulang dari luar negeri.
  • Sedang saya menonton, tiba-tiba saya merasa ghairah dan saya cuba menah perasaan itu tetapi aksi-aksi persetubuhanku bersama ayah serta adikku terbayang-bayang di kepalaku.
  • saya tdk dapat menahan lagi, saya menanggalkan baju serta coliku serta saya selakkan kain batik yang saya pakai ke atas.
  • saya mula membelai pantat dan biji kelentikku membuatkan pantat ku mula basah.
  • saya masukkan jari ke dalam pantat ku dan mula menyorong dan menarik jariku itu.
  • Rodokan jariku semakin cepat, tiba-tiba bahu saya disentuh orang. Terkejut saya kerana ketika itu pahaku sedang terkangkang luas, jariku masih terbenam di dalam pantat ku dan sebelah lagi tanganku sedang meramas buah dada ku serta kain sarungku yang terselak hingga ke pinggangku.
  • saya melihat adikku yang sudah menanggalkan seluarnya berada disebelahku. saya merasa lega kerana orang yang berada di sebelahku adalah adikku.
  • "Zam ni, buat akak terperanjat dan takut aje. Macam mana Zam masuk ? " Tanyaku sambil memegang batang konek nya yang di halakan ke mukaku.
  • "Dah pintu rumah akak tak kunci, Zam masuk la akak ni cuai betul, nasib baik Zam yang masuk, kalau orang lain masuk dan melihat akak macam ni habis la akak" Jawabnya sambil merapatkan batang konek nya ke mulutku.
  • saya terus memasukkan batang kote adikku ke dalam mulutku dan tangannya mula membelai pantat dan buah dada ku membuatkan saya tdk dapat menahan lagi gelora nafsuku.
"Zam, akak nak sekarang, akak dah tak tahan lagi ni " saya merayu dan menarik adikku untuk naik menindihi tubuhku.

Tanpa membuang masa, adikku terus menujahkan batang konek nya ke dalam pantat ku yang sudah becak itu.

Beberapa minit kemudian saya mula klimaks dan adikku terus menujah pantat ku dgn gagah dan semakin laju.

Adikku mengubah kedudukanku menjadi menonggeng, dia mula menujah pantat ku dari belakang dan setiap kali tujahannya tetap membawa nikmat kepadaku.

Adikku mempercepatkan lagi hayunan dan tujahannya. Seluruh tubuhku bergegar dan buah dada ku bergoyang-goyang.

saya mengerang nikmat dan adikku memeluk tubuhku rapat sambil menekan kuat batang konek nya masuk ke dalam pantat ku lalu dia pun memancutkan air mani nya yang hangat di dalam pantat ku.

saya juga turut klimaks, pantat ku mengemut batang konek nya dan seluruh anggota tubuhku mengejang.

Beberapa minit kemudian adikku mencabut batang konek nya, air mani nya yang banyak bertakung di dalam pantat ku mula membuak keluar meleleh ke atas carpet.

Nafasku turun naik, sesak dan rasa tak bermaya manakala adikku terlentang disebelahku sambil tangannya membelai buah dada ku.

"Boleh tahan juga akak nie Zam dah lama inginkan tubuh akak ".

Katanya. saya Cuma terdiam kepenatan, perlahan-lahan saya bangun dan saya melihat batang kote adikku yang mula layu tetapi masih lagi besar.

saya mengurutnya beberapa kali sebelum adikku bangun untuk mengenakan pakaiannya. saya mencapai kain sarungku dan berkemban lalu saya menghantar adikku ke pintu rumahku.

Setelah adikku keluar, saya menutup pintu dan ketika saya berjalan untuk ke bilik air, tiba-tiba pintu rumahku diketuk.

saya ingatkan adikku datang kembali dan saya berlari ke pintu lalu membukanya.

"Eh Ayah ada apa datang malam-malam ni, jemput la masuk " Pelawaku dan ayah terus masuk lalu mengunci pintu.

"Ayah rindu kat kau la Min sebenarnya ayah sudah lama sampai ".

Kata-kata ayah mengejutkanku, ada kemungkinan ayah mendengar erangganku tadi bersama adikku. "Habis ayah kat mana tadi ? " Tanyaku sedikit cemas.

"Ada kat luar tu tunggu Min selesai dgn Zam " Mukaku merah padam apabila mendengarkan kata-kata ayah.

"His apa ayah cakap ni " Jawabku untuk menenangkan keadaan sambil berjalan ke dapur untuk menyediakan air minuman.

Selang beberapa minit, ayah berada di belakangku dan ketika itu ayah sudah pun bertelanjang bulat dgn batang konek nya keras terpacak.

"Eh ! Ayah ni tak malu la " Kataku sambil memandang ke arah batang besar ayah yang membengkok ke atas itu.

"Ayah pun nak juga macam Zam dapat tadi ! dah beberapa hari ayah tak menikmati tubuh Min " Kata ayah membuatkan saya menjadi malu kerana ayah sudah tahu apa yang saya dan adikku lakukan tadi.

Tangan ayah mula memburaikan kain batik yang saya pakai lalu memeluk erat tubuhku ke tubuhnya.

Sambil berdiri ayah membuka kangkangku lalu meraba pantat ku dan jarinya mula di masukkan ke dalam pantat ku yang masih lagi berair dan di pahaku ada lelehan air mani adikku.

"Ni kan dah sah buktinya kerja adik kau tu kan ! " Kata ayah membuat saya bertambah malu.

"Baiklah ayah Min mengaku, Min terpaksa sebab Zam dah tahu apa yang Min dan ayah buat. Dia ugut kalau Min tak serahkan tubuh Min, dia akan bagitahu abang Din. " Jawabku.

"Takpe la, ayah tak kisah lagi pun bukannya orang lain adik kaujuga. Janji dia tak bocorkan rahsia tu sudah " Kata ayah sambil menujah pantat ku dgn jarinya dan tanganya sebelah lagi meramas-ramas buah dada ku.

"Ayah biar Min basuh dulu sebab pantat Min berair sangat nie" Kataku.

"Biarkan Min ayah suka pantat yang baru lepas kena tujah " Jawab ayah sambil memusingkan badanku ke meja makan.

Ayah menonggengkanku lalu memasukkan batang konek nya yang tegang itu ke dalam pantat ku dari belakang.

saya mengeluh dan mengerang nikmat sambil mengemut sekuat mungkin, buah dada ku yang bergoyang-goyang itu diramas-ramas ayah.

saya memejamkan mata menghayati tujahan yang saya terima. Ayah mempercepatkan hayunannya, tanganku mengentel biji kelentikku agar bertambah nikmat dan saya cepat klimaks.

Henjutan ayah semakin laju dan saya kian hampir. "Ah" Keluh ayah dan saya sambut dgn rengekkanku.

Ayah memancutkan air mani nya ke dalam pantat ku, panas rasanya bercampur dgn air mani adikku.

Setelah selesai, ayah keluar dan terus pulang meninggalkan saya yang terkangkang kepuasan kerana malam itu dua kali saya di puaskan.

Sejak hari itu, saya di gilir-gilir di setubuhi ayah dan adikku ketika ada masa yang sesuai.

Sehinggalah cuti penggal sekolah, saya tdk dapat menikmati lagi persetubuhan ayah dan adikku kerana anakku yang tinggal di kampung mertuaku pulang.

Sudah seminggu saya tdk dapat memuaskan nafsuku dgn ayah atau adikku kerana anakku sentiasa berada disisiku.

Anakku tdk mahu berengang denganku kerana dia terlalu rindukan saya. Tak kira dimana saya berada, dia pasti akan mengikutnya, jika saya ke rumah ayah dia juga akan ke sana.

Pagi itu saya bangun agak lewat, saya dgn malas bangun lalu mengikat tuala ke tubuhku dan masuk ke bilik air untuk mandi.

Didalam bilik air saya terus mandi dan seluruh tubuhku disabun, ketika saya mencuci pantat ku saya terbayang batang zakar ayah dan adikku yang pernah menujah pantat ku memang memberikan kepuasan yang tdk terhingga kepadaku.

Apabila memikirkan semua itu saya mula menginginkan batang mereka. saya mula mengusap pantat ku serta mengentel kelentit oris ku perlahan-lahan.

"Emak ! " saya terkejut apabila mendengar suara anakku dari luar, cepat-cepat saya menarik dua batang jariku yang tenggelam di dalam pantat ku.

"Err, ye ada apa Atan ? " Tanyaku. "Mak, Atan nak ke bandar ni " Balasnya.

"Sekejap emak keluar ni " saya mencapai tuala dan terus membalut tubuhku , tuala yang saya pakai agak singkat, hanya menutupi sebahagaian pahaku.

tetek ku yang besar itu menyebabkan kain tualaku menjadi terangkat sedikit dan apabila saya melangkah jelas menunjukkan bahagian atas pahaku.

"Atan nak ke bandar dgn siapa ? Duit dah ada ? " Tanyaku.

"Atan pergi dgn kawan-kawan, duit yang mak bagi hari tu masih ada" Jawab anakku sambil bersalam denganku.

"Baiklah Atan, jangan pulang lambat sangat jaga diri baik-baik. " Pesanku. "Ya la mak " Anakku berkata dan keluar dari rumah.

saya memerhatikan anakku sehingga hilang dari pandanganku. saya merasa gembira kerana anakku ke bandar, saya perlu bersiap untuk ke rumah ayah.

Ketika saya hendak masuk ke bilik untuk bersiap, pintu rumahku di ketuk.

saya ke pintu dan membuka sedikit untuk melihat siapa yang datang. Rupa-rupanya ayah dan adikku, adikku menolak pintu rumahku terbuka dgn agak kuat menyebabkan saya yang berada di sebalik pintu itu terjatuh kerana di langgar pintu.

Tualaku terselak menampakkan peha dan pantat ku, ayah dan adikku terus masuk dan mengunci pintu.

Adikku menarik tuala dari tubuhku lalu di campakkan ke lantai. Adikku memegang tubuhku lalu di dukungnya saya di dalam pelukkanya.

saya agak terkejut dgn tingkah laku adikku di depan ayah dan saya merasa sangat malu kerana tubuhku kini tiada seurat benang yang menutupinya.

Tubuhku di angkat oleh adikku masuk kedalam bilikku dan saya dicampakkan di atas katil.

"Apa yang kau buat ni Zam? " saya cuba menutup tubuhku dgn kain selimut kerana malu apabila di lihat ayah dan adikku serentak.

"Akak tak payah la nak malu lagi, Zam dan ayah tak kisah. Lagipun kami dah pernah lihat tubuh akak sebelum ni" Jawab adikku dan ayah tersenyum memandangku.

"Jangan la macam ni Zam, ayah Min malu la. " Kataku. Tiada jawapan yang diterima, tubuhku kini d tolak adikku supaya saya tertentang dan kakiku dibuka lebar oleh ayah.

saya cuba meronta kerana malu, tetapi aah dan adikku tdk menghiraukan rotaanku itu.

saya merasa buah dada ku mula diramas dgn rakus oleh adikku. Ayah pula meraba-raba pantat ku, di elunnya lembut lalu ayah mamasukkan jarinya ke dalam pantat ku dan jarinya bermain di kelentit oris ku.

"Oh. em" saya mengeluh kerana mula terangsang dan saya berhenti meronta. Adikku meraba dan membelai seluruh tubuhku, ayah yang sedang mengorek pantat ku menyembamkan mukanya ke pantat ku yang mula basah itu.

Akuh dapat merasakan lidah ayah mula meneroka lubang pantat ku dan menjilat-jilat kelentit oris ku.

"Ah umm ayah sedapnya " saya menyuakan pantat ku ke muka ayah yang sedang menjilat pantat ku.

Adikku masih menyonyot buah dada ku, kerana sudah terangsang saya tdk malu lagi, saya inginkan batang zakar ayah dan adikku menujah pantat ku lalu tanganku mula meraba mencari batang kote adikku.

saya dapat merasakan batang kote adikku sudah keras di dalam seluarnya. Adikku yang merasakan batang konek nya di sentuh oleh ku, cepat-cepat dia membuka seluar dan bajunya.

Setelah batang kote adikku terjulur di depan mataku, saya mula memengusap batang konek nya beberapa kali dan menarik batang kote adikku itu masu ke mulutku.

Adikku mengikut kehendakku dan terus menyuakan batang konek nya ke mulutku. Tersentuh sahaja kepala batang kote adikku ke bibirku, akumenjilat cecair yang mula meleleh dihujung batang kote adikku itu lalu saya terus mengulum batang konek nya.

Ayah masih lagi menggomol pantat ku dgn lahapnya. "Oh, uh em ah! " Ketika itu juga saya mengerang dgn kuat bersama semburan di dalam pantat ku.

Ayah bangun lalu membuka seluarnya dan mengeluarkan batang konek nya yang sedang tegang itu.

Ayah duduk di celah kangkangku dan , enghalakan batang konek nya ke pantat ku, dgn sekali tolak sahaja batang zakar ayah masuk rapat ke pangkal.

"Oh ayah" Keluhku sambil mengangkat jubur dan kedua kakiku memaut belakang ayah.

Ayah terus menolak dan menarik batang konek nya ke dalam lubang pantat ku dan tujahan ayah semakin laju.

Kepalaku terangkat apabila ayah mempercepatkan lagi hayunannya. tetek ku bergegar mengikut hayunan batang zakar ayah lalu di ramas-ramas adikku.

"Yah. laju lagi tekan uhh uh uh em" Jeritku dan saya merasa pantat ku nak terpancut lagi.

Sambil itu saya menghisap dan menyedup kuat batang kote adikku. Ayah berhenti menujah pantat ku dan batang konek nya di tarik keluar.

"Zam, kau baring dan masukkan batang kau dari bawah. Min, kau baring meniarap atas tubuh Zam. " Arah ayah sambil menarik tubuhku dan di tiarapkan di atas tubuh adikku yang terbaring itu.

Adikku memasukkan batang konek nya ke dalam pantat ku dan terus menujah pantat ku sambi memeluk kemas tubuhku.

Ayah meraba sambil meramas daging jubur yang masih pejal itu beberapa kali lalu ayah menjilat lubang bontot ku yang meniarap tertonggeng di atas adikku yang sedang menujah pantat ku.

Sambil menjilat ayah memasukkan sebatang jarinya ke dalam lubang bontot ku lalu di joloknya keluar dan masuk.

Ayah bangun dan duduk berlutut di belakang jubur ku lalu di halakan batang konek nya ke lubang bontot ku.

Adikku berhenti menujah pantat ku dan ayah mula menekan batang konek nya masuk perlahan-lahan ke dalam bontot ku.

saya merasa sakit sedikit tetapi ku tahanya, saya meluaskan kangkangkudan batang zakar ayah berjaya masuk lalu di tekannya masuk hingga ke pangkal batang konek nya.

saya merasa lubang pantat dan bontot ku penuh, saya juga merasa sangat nikmat apabila dua-dua lubangku di penuhi serentak.

Tak pernah saya merasa kenikmatan sebegini, ayah dan adikku mula menyorong dan menarik batang mereka.

Ayah yang berada di atas belakangku bekerja keras menujah bontot ku. Adikku pula menikam dan menarik batang konek nya ke dalam pantat ku.

saya memgerakkan jubur ku mengikut hayunan ayah dan adikku sambil cipat dan bontot ku mengemut-ngemut kuat.

"Ohh. Ayah nak pancut ni " Ayah berkata sambil mengeluh dan tujahan batang konek nya di dalam bontot ku semakin laju dan kuat sehingga saya merasa batang zakar ayah menucuk-nucuk di dalam bontot ku.

"Umhh oh ya ayah pancut nie" Ayah menekan batang konek nya di dalam bontot ku hingga rapat kepangka batang konek nya dan terpancutlah air mani ayah di dalam bontot ku.

Adikku masih menghenjut pantat ku dari bawah tanpa menghiraukan pancutan ayah. saya merasa rongga bontot ku penuh dibanjiri air mani ayah, kehangatan air mani ayah di dalam bontot ku membuatkan saya juga mencapai klimaks sekali lagi.

"Oh em" saya mengerang dan beberapa saat kemudian, ayah jatuh terlentang disisiku.

Kini saya menumpukan kepada adikku yang sedang menyetubuhiku, adikku masih gagah menghayunkan batang konek nya.

"Hayun dikk. oh. laju lagi dik, uh " saya mengerang sambil memeluk tubuh adikku.

dubur ku di goyangkan dan pantat ku mengemut kuat batang kote adikku yang sedang menujah laju pantat ku.

"Yaa dik emm ya, laju sikit laju lagii ahh, akak pancut lagi nie" Erangku sambil pantat ku mengemut kuat, tujahan adikku semakin laju dan juga kuat.

"Oh ! Ahh ! " Tubuh adikku mula mengejag dan serentak dgn itu batang konek nya di tekan dalam-dalam dan dia melepaskan air mani nya.

Memancut-mancut air mani hangat adikku di dalam cipaku, banyak dan pekat. saya bangun dan merebahkan tubuhku di sisi ayah dan adikku.

saya terbaring di tengah-tengah sambil menarik nafas panjang, puas sekali saya rasakan.

Tak pernah saya merasa kepuasan sebegini. Ayah dan adikku bangun lalu mengenakan pakaian masing-masing.

"Dah nak balik ke? " Tanyaku. "Terima kasih kak" Adikku menghampiriku dan mencium pipiku sambil meramas buah dada ku.

Ayah pula menyucuk dua batang jarinya ke dalam pantat ku yang melelehkan air mani adikku.

"Terima kasih Min" Kata ayah. Ayah dan adikku meninggalkanku yang masih terbaring kepuasan di atas katil.

saya bangun perlahan-lahan, air mani ayah dan adikku yang dipancutkan kedalam bontot dan pantat ku kini meleleh ke pahaku.

dgn bertelanjang bulat saya keluar untuk mengambil tualaku yang berada di ruang tamu setelah direntapkan oleh adikku tadi.

saya mengambil tualaku di atas lantai lalu membalutnya di tubuhku. dgn berkembangkan tuala itu, saya berjalan menuju ke bilik air untuk mandi semula.

Ketika saya melalui bilik anakku, saya mendengar suara keluhan di dalamnya. Perlahan-lahan saya menolak pintu bilik anakku, saya agak terkejut apabila melihat anakku yang sedang berdiri dgn sedikit membongkok.

Anakku sedang melancap batang konek nya yang agak besar dan panjang itu, ukuran batang anakku lebh kurang sama besar dgn batang suamiku tetapi batang konek nya lebih panjang sedikit.

Mata anakku terpejam rapat, saya tdk menyangka batang anakku sudah menjadi begitu besar dan panjang.

saya melangkah masuk ke dalam bilik anakku memghalangnya kerana apa yang di lakukan anakku itu tdk elok untuk dirinya.

Langkahku terhenti apabila anakku mengeluh dan mengerang, segentak dgn itu air mani nya menyembur keluar dgn agak banyak.

saya tdk jadi menghalang anakku kerana air mani nya sudah terpancut keluar.

saya juga tdk mahu anakku melihat diriku yang dipenuhi air mani ayah dan adikku.

saya melangkah keluar lalu ke bilik air untuk mandi dan membersihkan tubuhku.

Petang itu suamiku menalifon dan memberitahuku yang dia tdk dapat pulang malam ini kerana dia akan ke Kuala Lumpur atas urusan kerjanya, esok petang barulah dia akan pulang.

Semasa makan malam, anakku memandangku agak berlainan, dia memandang tubuhku dari atas hingga ke kakiku.

Selesai makan, saya dan anakku ke ruang tamu dan menonton tv. Anakku duduk di sebelahku sambil memelukku.

"Tadi Atan tak ke bandar ke ? Cepat pulang " Tanyaku sambil membelai kepala anak tunggalku itu.

"Tak jadi pergi, kawan Atan ada hal. Lain kali kot " Anakku menjawab sambil memeluk erat tubuhku.

"Dah lama ke Atan pulang tadi. ? " Tanyaku mula risau, saya takut anakku nampak apa yang berlaku tadi.

"Tadi Atan lepak kat kedai dulu, lepas tu baru la Atan pulang. Kenapa mak ? " Perasaanku lega sedikit apabila mendengar kata-kata anakku itu.

"Tak de apa-apa la Atan, mak tanya je. " saya menjawab dan tanganku masih lagi membelai rambut anakku.

Tangan anakku memaut pinggangku dan tanganya mengelus lembut perutku. saya merasa tubuhku masih penat akibat persetubuhan saya dgn ayah dan adikku siang tadi.

"Atan, mak nak tidur dulu la ya. Mak ngantuk la. " Kataku pada anakku yang sedang memelukku sambil menonton tv.

saya melepaskan pelukkan anakku lalu saya bangun dan terus masuk ke bilikku.

saya menanggalkan coliku kerana sudah menjadi kebiasaanku tidur tanpa memakai coli. saya memadam lampu lalu saya berbaring di atas kati untuk melepasi penatku kerana di kongkek ayah dan adikku serentak.

Bayangan persetubuhan tadi mula terbayang di fikiranku. saya tertidur dan dan di dalam tidurku, saya seolah bermimpi tubuhku di sentuh lalu di raba-raba.

saya terasa buah dada ku di ramas-ramas dan celah kangkangku di gosoknya lembut.

Bajuku di selak ke atas dan saya merasa buah dada ku di cium dan di jilat lalu puting buah dada ku di sedut-sedut.

Kerana mengantuk, saya membiarkannya malah saya juga menikmati cumbuan dan rabaan di tubuhku.

Perlahan-lahan saya merasakan kainku di tarik ke bawah dan kain itu mula meninggalkan tubuh bawahku.

saya merasa seluar dalamku juga ditarik kebawah melalui peha dan kakiku hingga terlepas dari tubuhku.

Dalam tidurku itu, saya mula merasa ada sesuatu yang hangat dan keras menekan-nekan jubur ku yang agak besar itu.

Terasa ada tangan melingkari memeluk perutku dan perlahan-lahan tangan itu naik keatas mengapai buah dada ku yang membusung itu.

tetek ku di ramas dan puting buah dada ku di gentel perlahan-lahan lalu di tarik dan di tekan dalam-dalam.

Perlahan-lahan tubuhku ditarik sehingga tubuhku terlentang, kakiku di kuak sehingga terkangkang dan saya dapat merasakan benda keras tadi menyentuh bibir pantat ku.

saya menjadi terangsang dan merasakan mimpiku ini seolah-olah benar. Antara sedar dan tdk, saya menikmatinya dan saya tahu benda keras yang menekan pantat ku adalah batang kemaluan lelaki.

Kerana merasa kenikmatannya, saya membiarkan batang itu di sorong masuk kedalam pantat ku kerana kufikir itu adalah perbuatan ayah.

tetek ku di ramas-ramas bersama tujahan yang agak kuat masuk ke dalam pantat ku.

"Urghh " saya mengeluh namun mataku tetap terpejam. saya merasa kelainan sedikit kerana batang di dalam pantat ku itu tdk serupa batang zakar ayah.

batang zakar ayah besar tetapi batang yang berada di dalam pantat ku ini tdk sebesar batang zakar ayah.

saya tdk berfikir lagi apabila batang di dalam pantat ku itu mula di gerakkan keluar masuk.

"Ohh aah" saya mendesih menikmatinya sambil mengerakkan tubuhku sedikit namun mataku masih terpejam.

Tujahan batang di dalam pantat ku itu bartambah laju keluar masuk dalam pantat ku dan gerakkan itu agak kasar.

Tubuhku di peluk erat dan bibirku di cium membuatkan saya tersedar dan terjaga dari tidurku, saya melihat anakku berada di atas tubuhku dalam keadaan telanjang sedang menujahkan batang konek nya ke dalam pantat ku.

Namun sudah terlambat kerana dalam keadaan belum sedar sepenuhnya itu saya merasakan tubuh anakku mengejang-ngejang lalu saya merasa ada semburan hangat terpancut-pancut didalam pantat ku.

Tubuh anakku terkulai layu menindihi tubuhku, saya menolak tubuh anakku dan saya sedar bahawa anakku telah berjaya menyetubuhiku.

"Oh Atan. kenapa kau menodai emak ? " saya masih terkejut dgn perbuatan anakku itu dan saya mula menangis sambil memukul-mukul anakku yang hanya diam membisu.

"Maafkan Atan, mak. Atan tak dapat menahan nafsu, sebenarnya Atan mahu mengejutkan emak tetapi Atan jadi terangsang apabila melihat kain emak terselak sampai ke paha emak. Atan bertambah terangsang ketika tesentuh buah dada emak berkali-kali dan Atan cuba meramasnya. Atan bertambah berani kerana emak mengeluh ketika Atan meramas buah dada emak. Atan tak dapat menahan lagi lalu telanjangkan emak dan menyetubuh emak. " jawab Anakku.

saya menanggis lalu merebahkan diri, saya tdk tahu berbuat apa-apa lagi. saya tdk menyangka anakku sanggup menyetubuhiku.

saya juga menyesal kerana tertidur lena sampai tdk menyedari di kongkek anakku sendiri.

Anakku keluar dari bilikku meninggakkan saya yang sedang menanggis itu. Keesokkan paginya, anakku tdk bersarapan denganku seperti biasa.

saya juga masih merasa marah padanya di atas apa yang dia lakukan padaku.

saya ke biilk anakku dan saya melihat dia masih terbaring di atas katilya.

"Atan, bangun apa yang kau buat pada emak semalam hah ! Emak tak sangka Atan sanggup menyetubuhi emak, Atankan anak mak. Kenapa Atan sanggup menyetubui mak ? " Tanyaku memarahinya.

Anakku mendiamkan diri membuatkan saya bertambah marah. "Kenapa Atan sanggup buat mak macam ni, kenapa ? " Tanyaku lagi dan kali ini suaraku agak tinggi nadanya.

"Kenapa emak boleh, Atan nampak apa yang emak buat pagi semalam. Atan pun tak sangka emak sanggup bersetubuh dgn atuk dan pakcik. " Jawab anakku membuatkan saya tersentak, terkejut.

"Aa. apa kkau cakap. " Tanyaku terketar-ketar terkejut mendengar kata-kata anakku itu.

"Ala mak tak payah berpura-pura tak tahu. Atan nampak dgn mata Atan sendiri. Atan tak sangka emak sanggup berlaku curang pada ayah. Emak nak Atan bagitahu ayah ke ? " saya bertambah terkejut dan saya mula merasa takut.

saya takut anakku memberitahu suamiku diatas kecuranganku. "Atan, tolong la emak Atan. Jangan bagitahu ayah, mati emak di kerjakan ayah nanti. " Rayuku.

"Habis, emak hendak marah Atan lagi ke ? Atan boleh rahsiakan tetapi emak mesti bagi apa yang Atan mahu" Jawab anakku.

"Apa yang Atan mahukan ? " Tanyaku. "Atan pun mahu apa yang atuk dan pakcik dapat. Atan mahukan tubuh emak, Atan tak tahan bila melihat emak ketika bersama atuk dan pakcik semalam. " Kata anakku membuatkan saya terkejut.

saya tak dapat berfikir lagi, "Atankan sudah menyetubuhi emak malam tadi. " Kataku lagi.

"Itu lain, Atan mahu dgn kerelaan emak. Kalau emak setuju , ini akan menjadi rahsia kita berdua dan Atan tak akan bagitahu ayah. Kalau emak setuju, Atan mahu sekarang" Kata anakku sambil menghampiriku lalu menarik tanganku agar saya duduk di atas katilnya.

saya menjadi serba salah, jika saya tdk setuju dgn kemahuannya, saya takut anakku memberitahu suamiku.

Nak tak nak, saya terpaksa mengikut kemahuannya. saya merenung mata anakku yang baru berumur 15 tahun itu.

Pandanganku beralih ke arah buah dada ku yang mula di ramas-ramas anakku.

Anakku mencium leherku sambil membuka bajuku, coli yang di pakaiku juga di tanggalkannya.

Apabila buah dada ku terdedah di depan matanya, anakku terus meramas dan mencium buah dada ku sambil di jilat-jilatnya.

Anakku menolak tubuhkuterbsring di atas katilnya. Buad dadaku terus di ramas dan di jilatnya, jilaanya mula turun menyusuri perutku lalu lidahnya menjilat-jilat perutku.

Tanganya menbuka ikatan kain batikku dan kainku itu di tarik kebawah lalu di tanggalnya.

saya kini terbaring tanpa pakaian, yang tinggal cuma seluar dalamku sahaja namun ia tak bertahan lama apabila anakku menarik seluar itu ke bawah melepasi kakiku dan di campaknya ke tepi.

Anakku duduk di celah kangkangku lalu ia tunduk merapati pantat ku. Anakku mula menjilat pantat ku dan tanganya meramas-ramas buah dada ku.

saya mula menjadi terangsang dan nafsuku naik hingga saya mengarang kenikmatan. "Uuh. Atan, sedapnya pandai Atan. " Kataku sambil mengusap kepalanya dan menekan kealanya rapat ke pantat ku.

Anakku tdk berkata apa-apa malah semakin rancak menjilat pantat dan kelentit oris ku.

Anakku menangalkan seluar pendeknya lalu menindihi tubuhku. "Sabar Atan, Atan baring dulu. " Arahku.

Anakku mengikut perintahku lalu berbaring di sebelahku. saya mula mengusap batang anakku dan memasukkan batang konek nya ke dalam mulutku.

"Ah Um sedapnya mak" Keluh anakku. saya terbongkok-bongkok menghisap batang anakku sambil tanganku mengusap batang konek nya ke atas dan ke bawah.

saya memasukkan batang anakku hingga pangkal batang konek nya, anakku memegang kepalaku lalu menekan agar batang konek nya masuk ke dalam mulutku lebih dalam lagi.

Terangkat-angkat jubur anakku menahan hisapan mulutku. "Sedap" Tanyaku sambil tanganku terus mengusap batang anakku.

Anakku tersenyum dan menggangukkan kepalanya. saya baringkan tubuhku sambil mengangkangkan kakiku, saya menarik anakku supaya menindihi tubuhku.

Anakku membetulkan kedudukannya dan mula menekan batang konek nya masuk ke dalam pantat ku hingga ke pangkal batang konek nya dgn sekali tekan sahaja.

"Atan, uhh. Atan, sedapnya. Oh ! " Keluhku. Anakku mula menghayun batang konek nya menujah cipaku.

Pada mulanya perlahan tetapi tdk lama, anakku mula melajukan tujahan batang konek nya dan saya kemutkan batang konek nya.

"Jangan gelojoh Atan" saya menegurnya" Atan dah tak tahan ni mak emak kemut kuat sangat" Kata anakku sambil mengerang.

saya tahu anakku masih muda, masih tdk tahu mengawal nafsunya dan anakku tdk akan dapat bertahan lagi.

"Pancutlah, mak tak apa " saya memberikan sokongan. "Oh ah " Anakku mula memancutkan air mani nya ke dalam pantat ku lalu tertiarap di atas tubuhku.

"Dah puas? " Tanyaku. "Dah mak. sedapnya pantat mak, lain kali Atan nak lagi bolehkan mak? " Minta anakku.

"Boleh, asalkan Atan menepati janji. Jangan bagitahu ayah atau sesiapa saja, tau. " Kataku membuatkan anakku tersenyum.

"Emak tak perlu risau, Atan tahu. " Jawabnya sambil memeluk tubuhku. Sejak hari itu, boleh di katakan setiap pagi apabila suamiku keluar bekerja, anakku akan datang kebilikku untuk memuaskan nafsunya.

saya tdk mampu menolak, anakku dgn manjanya memelukku, menindihiku sambil meramas-ramas buah dada ku lalu pantat ku akan menjadi mangsa melepaskan nafsunya.

saya juga terangsang dgn sentuhan anakku pada setiap pagi dan saya juga menikmatinya.

Sekurang-kurangnya terubat juga gelora nafsuku walaupun tdk sepuas dari persetubuhanku dgn ayah atau adikku kerana saya juga tdk dapat menahan nafsuku yang selalu terangsang.

Kini anakku tdk malu lagi telanjang di depanku malah saya juga turut ditelanjangi anakku.

Anakku yang masih muda begitu bersemangat dan saya yang tdk merasakan belaian ayah atau adikku kerinduan dipuas.

Setelah cuti sekolah tamat, anaku pulang ke rumah mertuaku. Namun sejak peristiwa itu anakku selalu pulang ke rumahku ika ada masa terluang untuk memuaskan nafsunya menikmati tubuhku.

Apabila anakku ulang ke rumah mertuaku, setiap hari di sebelah petang, saya akan ke rumah ayah untuk menyediakan makan malam ayah dan adikku menyediakan tubuhku untuk di kongkek mereka.

Begitulah perjalanan hidupku sehingga kini.
Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah cikgu dikongkek adik kandung, citer blue sex, cite lucah, cerita lucah cikgu


Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah cerita seks dewasa , Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah cikgu dikongkek adik kandung, citer blue sex, cite lucah, cerita lucah cikgu Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah, cerita dewasa terbaru istri binal nakal , Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah cikgu dikongkek adik kandung, citer blue sex, cite lucah, cerita lucah cikgu, cerita seks dewasa
Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah
Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah, cerita seks , Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah cikgu dikongkek adik kandung, citer blue sex, cite lucah, cerita lucah cikgu, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Cikgu Dikongkek Adik Kandung Dan Ayah, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com