Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi, Cerita Lucah

Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi | Hari tu la kan adik ipar aku datang dari kampung, maklumlah cuti sekolah. Form 4 lagi budak ni. Dia kata nak jalan-jalan tengok kl. So isteri aku kata ok lah, akupun tolong sambung kata, "cantiklah tu" tapi dlm hati je.

So biasalah budak-budak kalau malam nengok tv mesti lepak kat sofa. Kebetulan bilik aku cuma berdindingkan sehelai tirai nipis. Saja je malam tu aku ajak isteri aku main.

Apa lagi aku pun baik pnya mainlah. isteri aku dah mengerang baik pnya. Aku pulak saja tambah-tambah kasi bunyi kuat sikit. Ada tujuan lah tu. Nak kasi adik ipar dengar, kasi leleh sikit.

Masa dok henjut tu aku dengar jugak bunyi sofa terkiut-kiut. Sahlah dia tak tidur lagi. Apa lagi tambah kuat lah suara aku. "Sedap yg? " Tanya aku dengar suara horny tu.

"SSedapp Bangg! " Biasalah isteri ku. Lama jugak kita orang tak kongkek sampai peluh berjela-jelalah kata orang. Iye lah senaman malam mesti panas sikit, baru best lepas tu kena kopi o dengan Gudang Garam.

Fuh! kow pnya. Dah habih main aku pun keluar nak basuh pelir tu, maklumlah berlumurun katakan. Sambil keluar ke bilik air sempat jugak aku jeling kat adik aku tu.

dlm kesamaran aku perasan jugak yg dia sedang tidur menerap sambil tangan kanannya tertindih dek badan dia tu. Sah! Melancap adik ipar aku ni. Lepas basuh pelir aku, aku pergi dapur.

Nak minum air suam. isteri aku dah hanyut dah, mana kan tak, 3 kali klimaks tu. Masa kat dapur aku pun lepak lah sambil buat kopi. isteri aku dah tidur nyenyak.

Sambil menghirup kopi panas sikit-sikit, tiba-tiba adik iparku pun tiba. Serius je muka dia. Buat-buat tak paham lah tu. Aku pun selamba jugak, walaupun masa tu aku tak pakai apa-apa.

"Tak tidur lagi Nila? " Sapa aku. "Tak lagi. , dahaga le, panas, " jawab dia sambil membuka peti ais. "Eh. tolong ambil buah limau kejap Nila, " saja aku minta buah limau.

Sebenarnya dah habis dah siang tadi. "Kat mana bang? " Tanya adik ipar aku sambil membongkok mencari-cari buah limau yg tak ad tu. "Ada bawah tu, " sambil mata aku memandang dubur adik ipar aku yg bulat tu.

Dia ni tak berapa kurus dan gemuk sangat. Dengan seluar tidur putih dia pakai tu aku terperasanlah seluar dlm dia warna putih. aja je aku pegi kat dia sambil batang aku melekat kat dubur dia.

"Tak jumpa ke? " Tnya aku lagi sambil menyorong batang aku ke dlm sikit, gi dia rasa batang 6 inci ni. Tak jawab pun. Mesti dia perasan perbuatan aku ni.

Cerita Sex Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi

Tapi tak apa. Selagi dia tak blah kira ok lee tu. Tiba-tiba adik ipar aku pusing dan dada dia terkena perut aku. "Kenapa ni? " Tanya aku.

Tak jawab jugak. Aku pandang muka dia, aku tengok dia dah tersipu-sipu tapi dia tak lari pun. "Kenapa Nila? " Aku tanya lagi sambil aku rapatkan diri aku dengan batang aku ni menggesel kat puki dia.

Dengan spontan aku pun seluk tangan masuk dlm baju tidur dia, aikk tak pakai bra dah pun! " Wah payudara kenyal lagi ni, " aku cakap dengan dia, nak tengok respon.

Dia tak melawan pun. Cantik. Aku cuba intai-intai bilik aku. Aahh. line clear. isteri aku sure dah tidur mati. Erm. aku main kat puting payudara adik ipar aku tu.

Nila biar je, dia dah mula nafas tercungap-cungap. Aku tau Nila dah gersang nak rasa pelir aku yg baru je belasah kakak dia. Aku selak baju tidur Nila mcm orang nak susukan anak Aaku terus je menyusu payudara adik ipar aku.

Fuh! tetek muda, puting dia pink lagi, padat dan kenyal. Aahh. sebelah aku ramas, sebelah lagi payudara dia aku nyonyot. Then aku jilat-jilat kat sekitar puting payudara dia.

Aku gigit manja kat lurah dendam Nila. Nila mula memeluk kepalaku yg sedang menikmati hisapan pada payudara Nila. Aahh. aku terasa batang pelir ku digenggam tangan lembut Nila, mengusap lembut kepala batang pelir ku.


Cerita lucah Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi
  • Besarnya pelir aku ni sampai genggaman tangan Nila pun tak cukup. Dia raba lagi sampai bawah. Aaahh. dia raba telur aku yg tengah bergayutan. Nila ramas-ramas telur aku.
  • Lepas tu dia lancap batang pelir aku. Peh. rasa nak sorong je masuk dlm puki Nila. Aku terus tarik seluar tidur Nila. Senang je dah terlucut semua, tinggal seluar dlm putih dia aje.
  • Sambil aku jilat-jilat leher adik ipar aku tu, tangan aku dah mula mengusap lembut faraj Nila. Aku tak terus cari biji dia. Aku cuma usap-usapkat bahagian bawah, bahagian lubang yg bakal aku terokai kejap lagi.
  • Nila tercungap-cungap, mendesah. Aku terus bukak butang baju Nila. Terjojol gunung di dada Nila. Peh. besar. Terus aku gomol sambil aku jilat-jilat telinga dan leher Nila. Sesekali aku gigit.
Sebelah lagi tangan aku menakal kat puki Nila yg masih berbalut. Makin laju Nila lancap batang aku, makin keras mcm batu. Dah tiba masanya. Aku seluk masuk dlm seluar dlm Nila, aku cari biji clit dia.

"Arrgh. " Nila mengerang bila je jemari aku menyentuh biji faraj dia. Terus aku uli. Makin basah. Aku tenyeh-tenyeh sambil uli biji clit Nila. Terkangkang adik ipar aku.

Tanpa disuruh, Nila sendiri melucutkan panties yg dipakainya. Terserlah segi tiga tembam Nila yg masih berbulu halus. Nila makin mengganas. Dia tarik tangan aku letak kat puki dia.

Dia kangkang luas-luas sambiil letak sebelah kakinya kat atas kerusi, nak bagi senang lagi aku raba puki dia yg dah basah lenjun tu. Aku terus rapatkan muka aku kat bawah kangkangan Nila.

Aku main lidah kat lubang nikmat dia. "Uuh. abang, sedap. " Aku saja sambil jiilat sekitar lubang faraj Nila, hidung aku menenyeh-nenyeh kat bijik dia. Dia sendiri bukak mulut faraj dia dengan jari supaya senang aku nak jilat.

Fuh! Merah lagi bijik clit Nila ni. Aku terus tuju kat bijik clit dia. Aku jiilat, lepas tu aku sedut-sedut bijik dia. Tergigil-gigil Nila. Tangan dia tak henti-henti menarik-narik rambut aku.

Cerita lucah melayu Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi cerpen seks blue gomol sepupu lubang ketat, cerita seks gomol sepupu lubang ketat, cerita malay best siot gomol sepupu lubang ketat
Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi

Stim sangat le tu. Tiba-tiba. aikk. memancut-mancut air puki Nila meleleh kat muka aku. Mungkin sebab dia malu, terus dia tarik aku. Dia terus kulum batang pelir aku.

Memang betul-betul stim dah adik ipar aku ni. Dia kulum pelir aku mcm orang kebuluran. Bayangkanlah sampai telur pelir aku pun habis dia jilat dan kulum. Sesekali aku intai-intai bilik aku.

Aah. isteri aku sure tidur nyenyak kalau dah klimaks 3 kali. Aku dengan adik ipar aku asyik beromen. Batang pelir aku makin mengeras tengok tubuh adik ipar aku bertelanjang bulat.

Maklumlah ni first time aku tengok semua kemaluan dia. pelir aku dah tak tahan rasa nak sorong masuk puki Nila. Aku terus pusingkan Nila, aku ramas-ramas, payudara Nila dari belakang.

Aku tonggengkan Nila. Terus aku masukkan batang pelir aku dlm lubang nikmat adik ipar aku. Fuh ketat lagi! Panas je puki Nila. Dia kemut, pnya mantap. Mendesah-desah Nila.

Aku tujah puki dia sambil tenyeh-tenyeh bijik clit dia dari belakang. "Uurgh. sedap Nila, " aku berbisik. Aku teruskan adegan sorong tarik masuk kemaluan adik ipar aku.

Memang lain rasanya bila main dengan orang yg kita sepatutnya tak boleh main. Sesuatu yg baru bagi aku tapi wa cakap sama lu, sedap giler buat mcm ni.

Makin kuat kemutan Nila di batang pelir ku. Mengembang menguncup pelir aku. Ah. terasa panas. Aku dah nak terpancut. "Urghh. uhh. " terus aku lepaskan dlm puki Nila.

Sengaja je aku pancut dlm, biar dia tak lupa yg pelir abang ipar dia ni pernah menujah dlm puki dia. Aku puas. Nila tersipu-sipu pada aku. Apa yg kakak dia rasa, kini dirasakannya pula.

Semenjak kes tu, bila Nila masuk bilik air, aku selalu curi-curi masuk dan jilat faraj Nila. Peh. best!
***

cerita lucah, seks, gomol sepupu lubang ketat, seksi gomol sepupu

Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi cerita lucah, cerita lucah, seks, gomol sepupu lubang ketat, seksi gomol sepupu cerita dewasa terbaru seks, cerita lucah, seks, gomol sepupu lubang ketat, seksi gomol sepupu, cerita seks dewasa
Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi, Cerita Lucah
Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi, Cerita Lucah, cerita seks , Cerita lucah melayu Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi cerpen seks blue gomol sepupu lubang ketat, cerita seks gomol sepupu lubang ketat, cerita malay best siot gomol sepupu lubang ketat, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Gomol Sepupu Lubang Ketat Panas Seksi, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com