Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah

Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah | Di kawasan tempat tinggal kami ramai terdapat mat-mat bangla. Mereka ini selalu aje lalu-lalang di depan rumah kami. Dalam ramai-ramai bangla tu adalah seorang berdua yang aku kenal.


Namanya Aslan. Badannya agak kurus dan tinggi. Biasanya mat-mat bangla ni pada setiap petang pergi ke kedai membeli keperluan mereka dengan memakai kain pelikat aje.

Aslan ni selalu juga datang ke rumahku utk berbual-bual. Kadang-kadang semasa isteri ku tunduk membawa hidangan sempat juga matanya melirik mencuri lihat tetek besar isteri ku dari kolar bajunya.

Aku buat tak kisah aje. Aku sudah kahwin hampir 2 tahun setengah. Sudah mempunyai seorang anak berumur 1 tahun setengah. Tapi isteri ku memang cun melecun.

Kulitnya putih kuning, tetek besar nya saiz 34D , body boleh buat air liur meleleh. isteri ku tidak menyusukan anaknya takut tetek besar nya kendur.

Kami hanya memberinya susu botol aje. Sebab itulah tetek besar nya tegang dan segar. Begitu juga dengan bontot nya.

Masih tip-top. Ketat dan mengancam. isteri ku ini agak terbuka dalam bab seks. Dia tak berapa kisah sangat.

Janji dia puas. Pernah dia bertanya kepada aku ada tak teknik-teknik lain yang boleh menambahkan lagi imaginasi dan daya seks kami.

Aku menyatakan ada. Aku bertanya kepada dia, mahu tak dia mencuba merasa konek orang lain pula. Dia menjawab, "no probelm, boleh juga.

" Aku juga teringin nak lihat bontot isteri ku dijolok oleh konek lain. Asyik-asyik konek aku aje yang tenggelam timbul dalam bontot nya.

Boring juga. Suatu petang selepas anak kami tidur, aku menonton blue film dengan isteri ku. Tiba-tiba pintu diketuk.

Aku lihat Aslan diluar. Dia kata boringlah sebab hari cuti, jadi dia nak tumpang tengok tv. Aku kata, masuklah, kami tengah tengok cerita best.

Aslan pun masuk dan duduk di sofa sebelah isteri ku. Jadi isteri ku di sebelahnya. Aslan jadi gelisah bila melihat cerita blue film yang aku pasang.

Maklumlah aku ada bersama, malu juga dia. Melihatkan itu aku bertanya kepada Aslan pernah dia beristeri ? Dia berkata dia sudah ada 6 orang anak di Bangladesh.

Sudah hampir 2 tahun dia tidak balik melihat anak dan isteri nya. Aku tanya dia lagi, kau tak stim ke, lama-lama tak jumpa kau.

Aslan kata stim juga, sambil ketawa malu-malu. Bila aku lihat dia dah agak tak malu, aku pun tanya dia, kau tak mahu asah konek kau ke,

Aslan. isteri ku memandang aku dan begitu juga Aslan. Aslan tidak menjawab. Aku lihat kain pelikat Aslan sudah terangkat, mungkin konek nya dah keras.

Dengan selamba aku berkata kepada Aslan yang aku mahu dia servis konek nya yang dah nak berkarat tu dengan isteri ku.

isteri ku terkejut. Aku buat tak kisah aje. Aku fahamlah dia tak membantah. Aslan pada mulanya malu, aku katakan pada dia nak atau tak nak.

Aslan mengganggukkan kepalanya. Aku menyuruh Aslan rapat dengan isteri ku. Aslan mula merapatkan dirinya dengan isteri ku.

Tangannya yang agak keras dan kasar itu mula memegang bahu isteri ku. Aku menyuruh Aslan menjalankan 'projek' tu atas permaidani di ruang tamu tempat kami menonton tv tu.

Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah

Aslan tidak membantah. Perlahan-lahan tangan Aslan menyelinap ke dalam baju isteri ku. isteri ku kegelian apabila tangan Aslan yang berbulu itu mula menyentuh leher dan belakangnya.

Aslan semakin berani. Aku memerhatikan aje perbuatan Aslan dengan penuh stim. Dalam hatiku berkata, pandai juga bangla ni beromen.

Aslan mula menanggalkan T-Shirtnya. Dia memegang kepala dan merapatkan mulutnya utk mengucup bibir isteri ku. isteri ku merapatkan mulutnya.

Aslan menghisap bibir dan menggulum lidah isteri ku. Mereka berdua berkucupan dengan penuh ghairah. Kulihat mata isteri ku semakin layu. Baju isteri ku perlahan-lahan disingkap oleh Aslan.

Perlahan-lahan tetek besar isteri ku terbuka. Bajunya dibuang ke lantai. Coli isteri ku dibuka Aslan. Aslan membaringkan isteri ku di sofa. Kain batik isteri ku direntap oleh Aslan yang mula berahi.

Maklumlah dah dua tahun tak merasa bontot. Nilah baru sekali merasa bontot orang Malaysia. Rages meramas tetek besar isteri ku.

Dia menjilat puting tetek besar isteri ku yang kemerah-merahan itu. buah dada isteri ku mula mengeras. Itu petanda bahawa dia sudah stim.

Tangan Aslan mula merayap-rayap di celah kelangkang isteri ku. Aslan sudah tidak kisah akan aku, bagi dia dia mesti jolok konek nya dalam bontot aku,

walau apa pun terjadi. Tangan Aslan mula masuk kedalam seluar dalam isteri ku. Seluar dalam isteri ku dah mula lembab dek air mazi.

Aslan menanggalkan seluar dalam isteri ku. Dengan posisi 69 dia mula menghala konek nya yang agak hitam, pajang lebih kurang 6 inci dan ukur lilit lebih kurang 3 1/2 inci.
Taklah besar sangat. isteri ku memegang konek nya lalu memasukkan ke dalam mulutnya, manakala Aslan mengerja pula bontot isteri ku. Aslan menjilat clitoris isteri ku dengan rakus.
kelentit isteri ku yang kemerahan itu dijilatnya dengan penuh selera. Lidahnya yang kemerahan mula dimasukkan ke dalam lubang puki isteri ku.
Lidahnya disorong dan ditarik. Aku lihat semakin banyak air yang keluar dari bontot isteri ku. isteri ku sudah betul-betul stim. Dia meminta Aslan menjolok batang punai nya ke dalam bontot nya dengan segera.
Aslan pun bangun. Dia pun menghadap isteri ku yang sedang stim itu. Aslan pun berbaring di atas badan isteri ku. Tangannya memeluk badan isteri ku dengan ghairah.
isteri ku membuka kangkangnya dengan luas agar konek Aslan dapat masuk dengan mudah. konek Aslan yang panjang itu diletakkan di tengah-tengah alur bontot aku.
Dia menekan perlahan-lahan. Kepala konek nya tenggelam sedikit-demi sedikit sehingga bertemulah bulu isteri ku dengan bulu konek Aslan.

Aslan menekan konek nya kedalam bontot isteri ku sehingga santak. isteri ku mengeluh kesedapan. Bila konek nya sudah berada dalam lubang bontot isteri ku,

Aslan pun mula menyorong dan menarik konek nya keluar masuk dari lubang bontot isteri ku. Berdecit-decit bunyi sorong tarik itu. bontot isteri ku terangkat-angkat menahan kesedapan.

Kira-kira 10 minit Aslan di posisi itu dia mengangkat isteri ku utk berdiri. isteri ku bangun tanpa membantah.

Sambil bangun sempat juga dia senyum pada aku. Aku angkat tangan menunjukkan isyarat best. Dia pun membalas sama.

Aslan meminta isteri ku menonggeng dengan tangan isteri ku memegang sofa. isteri ku berbuat demikian. Apabila isteri ku sudah menonggeng (doggie style),

bontot terangkat sedikit. buah dada nya berayun kebawah kerana menonggeng. Bila aku dah ready Aslan meraba-raba bontot isteri ku.

Terlihat dengan jelas bontot isteri ku yang kemerahan itu. jubur nya masih penuh dengan pelincir. Aslan berdiri di belakang bontot isteri ku.

konek nya keras menegang. konek nya dihala ke lubang bontot isteri ku. Kepala konek nya sedikit demi sedikit menyelam ke dasar lubuk isteri ku.

Aslan menekan konek nya sehingga bulu konek nya santak ke bontot isteri ku. Setelah itu dia mula menyorong tarik konek nya.

Kali ini Rag esh melakukan dengan laju. isteri ku terangkat-angkat pnggungnya menahan kesedapan. Sambil menyorong dan menarik tangan Aslan tidak melepaskan maramas tetek besar isteri ku.

Tangannya yang kasar itu meramas dengan ganas tetek besar isteri ku. Kulihat tetek besar isteri ku kemerah-merahan akibat kuat dikerjakan oleh Aslan. Sambil meramas tetek besar isteri ku,


konek Aslan terus tenggelam timbul dari lubuk madu isteri ku. Tiba-tiba isteri ku menjerit kesedapan bila mengatakan sperma nya sudah keluar.

bontot nya terangkat-angkat menandakan airnya sudah keluar, mungkin juga akibat kesedapan. Aslan menanya isteri ku mahu pancut luar atau dalam. isteri ku mengatakan pancut kat dalam.

Setelah kira-kira 10 minit isteri ku keluar sperma nya, Aslan masih mampu bertahan. konek nya tetap keras, tubuh isteri ku yang mula lesu itu mula segar semula.

Air pelincir masih banyak. isteri ku mula stim semula. Dia mula memberikan reaksi semula. konek Aslan yang keluar masuk dengan ganasnya dari lubangnya mula dikemutnya semula.

Rages mengusap-ngusap belakang isteri ku. isteri ku menyuruh Aslan melakukan cepat-cepat, rupa-rupanya isteri ku nak keluar sperma nya kali kedua. Aslan mempercepatkan hayunan konek nya keluar masuk ke dalam lubang bontot isteri ku.

Tiba-tiba Aslan mengeluh dan menekan seluruh konek nya ke dalam lubang bontot isteri ku. air mani Aslan menerjah laju ke dalam lubuk isteri ku.

Cerita lucah Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah seks melayu best seronok melihat lubang bontot isteri ditujah, cerita sex malay stim best siot
Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah

isteri ku terangkat-angkat bontot nya menahan kesedapan. Aslan membiarkan konek nya terendam dalam lubang bontot isteri ku lebih kurang seminit. Bila konek nya dicabut,

aku lihat sperma meluncur laju keluar dari lubang bontot isteri ku. isteri ku terbaring kelesuan begitu juga Aslan.

Batang Aslan mula mengecut dan lembik. isteri ku yang dua kali terpancut maninya tak bermaya nak buka mata.

Terus terbaring di sofa kepenatan. Aslan mengangkat tangan menunjukkan isyarat 'best'. Tidak lama kemudian dia pun balik ke rumah kongsinya. Aku bertanya kepada isteri ku,

macam mana best ke? Dia mengatakan walaupun batang Aslan agak kecik tapi dia dapat bertahan lama, sehingga dua kali dia 'cum'. Best lah bang kata isteri ku. Aku senyum aje.
Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah
Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah, cerita seks , Cerita lucah Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah seks melayu best seronok melihat lubang bontot isteri ditujah, cerita sex malay stim best siot, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Seronok Melihat Lubang Bontot Isteri Ditujah Batang Besar, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com